Patrick B Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 var nice den...pass på så jeg ikke kjøper den før deg ikke vær redd for det...har nok med compacten jeg hehe! Snakket med selger i går, den hadde vel komplett servicehefte heltr fram til ca 180000km ikke dårlig for en E30! Men når siste service ble tatt er jo en annen sak da! ellers var det en hel og pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 hva slags frontfanger sitter på den ? så virkelig pen ut ja For meg så ser det ut som en Seidl fanger.. Denne hadde blit byttet ut snarest med en M-tech fanger Kunne ikke vært mer enig! hehe nå Eirik når kommer du å hente bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0berg Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Utrulig pen e30, en sånn en vil jeg også ha etterhvert En av de peneste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Skal du ha denne eller? Fytti grisen jeg har lyst på den altså! Hmmm Ingen feil/mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 den ligger her og ja, har siklet etter den eneste feil på den skulle vel være litt overflaterust.. men fikk meldig av eieren at for 10 min siden om at bilen var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 oyoyoyoyoyoyoyoy den var faen meg stilig!! nydelig bil!!! den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 den ligger her og ja, har siklet etter den eneste feil på den skulle vel være litt overflaterust.. men fikk meldig av eieren at for 10 min siden om at bilen var solgt Fan var kjedelig!! Tenkte litt på den, ja han sa også til meg at det var litt overflaterust! Jaja sparer de pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Okey, ja var litt småtteri med den, mulig broren til ViBe^ her på forumet kjøpte den faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Den bilen var til salgs for et år siden 99% sikker på at det er den. da sto den til 60 000, ingen rust og dønn strøken var den, fikk masse bilder av tidligere eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0berg Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Synd det der, hadde lett vært den fineste bmwen i reisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Synd det der, hadde lett vært den fineste bmwen i reisa. hehe, ja har jeg ikke det nå også? ihvertfall E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0berg Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Viss din bil e den æ trur den e, så stille du sterkt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 fikk ikke sett dette før nå, hvor mye gikk denne for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Da har brudern fått seg bil.. gikk for 55k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå