Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først å fremst må du nesten si hvor det subber, fremme eller bak på bilen, subber dekkene borti støtdemper eller skjermbuer? subber det borti støtdempere kan du jo sette på spacere, subber det i skjermene må du valse eller skjære/banke inn skjermkanten, det siste anbefaler jeg egentlig ikke, gjorde det på E28'n jeg hadde før men det var en 85 modell så det hadde liksom ikke så mye å si.

Skrevet

Jeg sa jo til deg på PM at mine 10x18" bakfelger har bulka demperne mine..

Velvel.. det er jo snakk om 2-3mm bulker maks, og kun under hard neddemping det har skjedd. Og min er som nevnt senket 60/40, så det er litt rart hvis du har større problemer enn de 2-3 millimetrene. Kunne vært interessant å se bilder av det? Har du sjekket at innerskjermene (plastskjermene) sitter som de skal? Hender at sånt kan løsne og henge og slenge litt..

Skrevet

Dei tar ikkje i demparen men i ytterskjermen. no har eg modifisert innerskjermen og lånt med noken rondell felger med 255 bak av ein kar som har e34 som ikkje går. og so har eg avtalt med ein kar at han skal valse hjulbuen min. so no går da å køyre med 2 personar i bilen.

Skrevet

Jøss.. høres helt rart ut. Er det dekkene som tar i?

Jeg har 265/35 på mine 10" felger.. da er dekkene litt strukket.. men det er Falken-dekk, og de er smalere enn mange andre merker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...