Gå til innhold

BMW M3 3.2 Compact Bilder/Video - || Vurderer salg ||

Liker du bilen?  

212 stemmer

1. 1. Liker du bilen?

• Ja
      177
    • Nei
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burning for bil entusiaster er som for Kristne og gå i kirken, Johovas vitne fra dør til dør, Muslimer i moske eller Munker i tempel :lol:

HAHAH så jævlig bra:P jehovas da altså:P

• 1 month later...
  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilen vurderes solgt i løpet av 2007. Bilen er i mint condition både teknisk og kosmetisk. Ved seriøs interesse så ta kontakt på 95853001.

Skrevet

Dette kommer selvfølgelig til å bli diskutert når en avgjørelse blir tatt, og hvilke bud som dukker opp, men prisen vil være ca. 260 000

• 1 month later...
Skrevet

2 bilder fra helgen...hvis noen har flere bilder fra kjøringen så vær så snill å si ifra...jeg så minst tre stk med seriøse kameraer i slaktern ta bilder når blårøyken lå som værst!

20009.jpg

DSCF9985.jpg

Skrevet

Jeg hadde kamra i bilen mens jeg lå bak deg mens du la litt blårøyk i slaktern blant annet, men fikk bare med utgangen av svingen da siden kamra peka rett fram. Har ikke lakt filmen inn på pcen enda.

Rå bil btw

Skrevet
(...)jeg så minst tre stk med seriøse kameraer i slaktern ta bilder når blårøyken lå som værst!

Kremt...tipper jeg kanskje var én av dem, stod ihvertfall i slaktern når "showet" ditt pågikk...med digital speilrefleks i labben. Har ingen god forklaring på hvorfor jeg ikke knipset...tror kanskje jeg var for opptatt med å se...og nyte! Lekker doning! Grusomt misunnelig på draget og lyden! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...