BalleKnalle Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Dekkes ikke skader fra viltulykker uten bonustap av kaskoen? Synes den hørtes kjent ut ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Rart at noe så lite kan lage så mye skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Rart at noe så lite kan lage så mye skade Du kunne jo prøvd å treffe ein stein på den størrelsen i samme farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Rart, "bomma" akkurat (5min siden) på en rev.. Den sprang faktisk foran meg et stykke også.. Hadde hvertfall 40kmt.. Springer fort de der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 samme skjedde med meg her istad, men eg kjørte ikkje på den da. men en rev dreiv å herja rundt i veien, sikkert fatt tak i et lite bytte eller noke. men den ensa ikkje at bmwen kom susande imot, så tuta so juling, og reven skvatt bokstavelig talt opp i pappas flosshat:) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Bokstavelig talt, sier du, Peoplez? Det var altså pappas flosshat som var ved vegkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bokstavelig talt, sier du, Peoplez? Det var altså pappas flosshat som var ved vegkanten? hehe, jepp off, eg e scjkenkt, godtinatt gunther Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Rart, "bomma" akkurat (5min siden) på en rev.. Den sprang faktisk foran meg et stykke også.. Hadde hvertfall 40kmt.. Springer fort de der.. ja, springe fort, å hoppa ganske fort, og... men men, eg er glad det ikkje var en hjort eller noko enda større, iallfall Bilen ordna eg nok sjøl, men er litt irriterande, endelig fått den til å gå akkurat slik den skal...men shit happens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå