bmw_327i_turbo Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 Slenger ut noen bilder av min Bmw 320i 87mod med 323i motor og seidl styling Kom gjerne med kommentarer moderatoredit Endret på bildene så de ble store.
BalleKnalle Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 Pen bil.... men noen forslag: - Bytt til sort netting i front/bak fanger - Sorte eller kanskje blå baklykter, ev røde. - Sorte hovedlykter - Felgene blir for "kjedelig" for resten av bilen ---> bytt til brei kant felg - Fjern de vingene under frontfangeren - Bytt ut blinkpærene i front til noen fargeløse - ///M ? - Du har sorte lister langs bilen på siden, men de blir ikke fulgt opp på front og bakfanger ---> lakk de i bilens farge kan gjøre susen
erlend_p Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 Pen bil.... men noen forslag:- Bytt til sort netting i front/bak fanger - Sorte eller kanskje blå baklykter, ev røde. - Sorte hovedlykter - Felgene blir for "kjedelig" for resten av bilen ---> bytt til brei kant felg - Fjern de vingene under frontfangeren - Bytt ut blinkpærene i front til noen fargeløse - ///M ? - Du har sorte lister langs bilen på siden, men de blir ikke fulgt opp på front og bakfanger ---> lakk de i bilens farge kan gjøre susen Var mange gode forslag der gitt
BMW_E34 Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 fin den, men jeg mener at E30 bare skal ha M-Teck. men det er min mening
Knersj Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 nice ride! likte fargen!! har 320i 86 mod selv.. planer om å gjøre en del me den også.. bare kontoen som ikke er heelt enig :/
Viko Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Bytt vingen ut, til en som er halvparten så høy, sort netting fremme, og bytt ut bakfangeren, ellers fin bil..
Lien Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Dette er ingen personlig kritikk til deg, men jeg mener at det er altfor mange E30'er som "ødelegges" med slik type styling som du har. Er jo forbaska meg snart ingen originale eller m-tech styla E30'er igjen jo !
mEhE Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 så grei ut den ja, helt til Regnrskilt kommer på foran... skjønner ikke hvorfor stylingfabrikantene ikke kan forstå at de fleste biler har skilt foran og burde lage fangeren etter det..
///Thomas Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 NICE farge og felger gitt, men stylinga og vinge.... kun M-tech II som gjelder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå