JonH Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Hei Har en diff fra en 91 325ixa liggende. På venstre side står det: GGG 90 28 4B MW På høyre side står det: 1210411 E BM017 Noen som vet hva denne kan være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 IX systemet har en sperre,men det er viskose diff,ikke lamell diff. Så dette er ikke så veldig mye kulere å kjøre med enn orginal annet enn på vinterstid da det hjelper deg opp bakkene. Dette var vel ikke akkurat noe svar på spørsmålet,og håper ikke det ødelegger noe salg heller. Det er mulig jeg tar feil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Så dette er ikke så veldig mye kulere å kjøre med enn orginal annet enn på vinterstid da det hjelper deg opp bakkene. . Dette er ikke jeg helt enig i da, stor forskjell på åpen og ix diff selv på sommer føre. Den fungere da nesten som vanlig sperre, skal litt til og merke forskjell tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Den vil ikke sperre før det ene hjulet har gått noen runder ser jeg for meg,men mulig det er feil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Har ikke merket det på min nei, men det kommer vell litt an på hvor slitt den er. Den er ikke fult så bra nå som da jeg satte den på for 2 år siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 En kompis satt en sånn på sin 325, å den passa ikke akkurat rett på for å si det sånn. blei mass ulyder. Sikker på denne passer vanlig e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 I en viskosediff blir sperrevirkningen større jo mer hjulspinn man har på innerhjulet. Generelt sett er dette konseptet mer egnet i terrenget og på glatt føre (for fremkommelighet), men mindre egnet til banebruk enn vanlig lamelldiff. Lamelldiffer fungerer bedre på bane enn viskosediffer. De har en mye kvikkere respons. Viskosediffer (325iX) fungerer derimot bedre for fremkommelighet på glatt føre, siden de har høyere sperrevirkning når du spinner kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 En kompis satt en sånn på sin 325, å den passa ikke akkurat rett på for å si det sånn. blei mass ulyder. Sikker på denne passer vanlig e30? De passer rett på uten modifikasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bare å komme med bud om noen skulle trenge ny diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå