///M Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Broren til en kompis av meg har satt på 21tommere på 7ern, må si at dette synes smått ut på bolern, hvor mye er maks man kan ha på 7ern da, felgene er kule men synes ikke de kledde 7ern helt, må ha helt annen type felger på 7ern, helst bmw felger. Noen som gidder å legge ut bilder av felger som ville passet på 7ern så jeg kan vise bilder og overbevise om å bytte de i kulere felger som kler 7ern, er blitt sånn rappe stil over 7ern, mener sånne digre biler som rappe folka kjører med digre kroma felger. http://www.sharif.no/default.asp?Folder=353 er lignende felger nummer 4 her i helkrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Har aldri sett en ny 7er med mer enn 22" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hei, Jeg syntes BMW`s Y-eike 149 passer godt til 7 serien. Denne felgen leveres ihht. BMW kun i 9X20 og 10X20. Jeg har heller ikke sett noe større enn 22" felger på en E65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 hmm... E65 kler store felger, men på vinter fungerer 17" helt greit... på finn.no ligger det en 735 E65 med Harte Nova 20" DIsse ser kanskje litt i overkant råe ut, men jeg syns faktisk det passer rimelig godt. ( vel koster de 75.000 kr ifølge annonsen) Alpina sine felger ser meget ryddige ut.. det er kanskje de fineste felgene til BMW: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 hmm..de alpina felgene glemte jeg helt, dem er bare helt råe. jeg skal be han selge jalla felgene og sette på litt ordentlige saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja, Alpinafelgene sitter som skudd på de fleste BMW`er. Hvor mye har han tenkt til å legge i felg og dekk? Husk at 21" tommers Alpina-felger ikke er særlig billig. 19" Alpina Classic koster ihht. BMW 45 000 og 35 000 ihht. Vesttuning. (Vesttuning har jeg ikke hatt positive erfaringer med - klarer ikke levere produktet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, Alpinafelgene sitter som skudd på de fleste BMW`er. Hvor mye har han tenkt til å legge i felg og dekk? Husk at 21" tommers Alpina-felger ikke er særlig billig. 19" Alpina Classic koster ihht. BMW 45 000 og 35 000 ihht. Vesttuning. (Vesttuning har jeg ikke hatt positive erfaringer med - klarer ikke levere produktet) vet ikke helt,skal gi han råd om å ta av jalla felgene ihvertfall, men er en liten edit, var ikke 21toms er faktisk 22toms felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå