Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Ikke for å ødelegge tråden men.. Kjørte forbi Mandal i helga da jeg henta meg ny bil....sukk...fint på sørlandet. Jeg vil også bo der Har noen slektninger i Larvik som jeg stikker innom av og til, fint der også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bare og flytte det. Plass til flere bimmere her i vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Vestfold.Larvik. samma her Her også. samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 TBG=Tønsberg for de som lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 tønsberg her helt enig med deg...men folk er vel redde for å oplyse hvor dem bor.mye skumle mennsker der ute Fler fra Tønsberg her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 jeje vest-agder mandal her !hallshaug terrase 8 fordisom vil på besøk hehhe mandal her å hmm merkelig jeg ikke har sett bilen som du har på avatar bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ikke for å ødelegge tråden men..Kjørte forbi Mandal i helga da jeg henta meg ny bil....sukk...fint på sørlandet. Jeg vil også bo der Har noen slektninger i Larvik som jeg stikker innom av og til, fint der også gitt. ja mandal er den fineste byen på sørlandet, iallefall om sommeren deter iallefall min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Vestfold.Larvik. samma her Her også. samme her! ver ikke du fra hamar de eller tar jeg heeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe.... klarer vi å få et sitat til i den boblen der mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Vestfold.Larvik. samma her Her også. samme her! ver ikke du fra hamar de eller tar jeg heeelt feil Hehe.... klarer vi å få et sitat til i den boblen der mon tro? Sånn mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, noe i den duren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Er også fra Larvik, alle de andre her utenom Evjen har jeg aldri sett noe til. Larvik er ikke så stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 jeje vest-agder mandal her !hallshaug terrase 8 fordisom vil på besøk hehhe mandal her å hmm merkelig jeg ikke har sett bilen som du har på avatar bilde ? er ikke mye ute kjører unødvendig..dyrt med bensin:-)så kan godt stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe.... klarer vi å få et sitat til i den boblen der mon tro? hehe, ble litt mange ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå