Nino Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 hei du. og vælkømmin hit att øss både du og bilen din. gleder meg til å se bilder og fortsettelsen på prosjektet ditt. lykke til videre.
Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 blir nok meget pen den bilen der med m-tech styling!
bunny Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Sånn ser den altså ut idag borsett fra 2 branndrakter i bakruten og en brann duftedrakt i speilet En bil kan aldri bli bra med brann-drakter i vinduet... Bruk de til å tørke oljesøl heller...
Christopher Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 Sånn ser den altså ut idag borsett fra 2 branndrakter i bakruten og en brann duftedrakt i speilet En bil kan aldri bli bra med brann-drakter i vinduet... Bruk de til å tørke oljesøl heller... hehe er brann som er tingen se tabellen <3 Noen som kan si meg hvor jeg skaffer billig m3 frontfanger i dag også ca lakkerings pris:) ?
Christopher Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 I dag var jeg på lakkerings verksted og spurte om pris Det kom på ca 3000kr for og lakkere stort sett alt blir vel nærmere 4000 kan jeg tenke ettersom jeg lurer litt på om jeg skal slenge på lakk på speilene osv. Noen som vet hvordan dette er i pris? Er litt blank men føler at dette var rimelig! Ønsker fortsatt tips om hvor jeg kan kjøpe en rimelig m3 fanger og andre ting på listen!
ingard Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 I dag var jeg på lakkerings verksted og spurte om pris Det kom på ca 3000kr for og lakkere stort sett alt blir vel nærmere 4000 kan jeg tenke ettersom jeg lurer litt på om jeg skal slenge på lakk på speilene osv. Noen som vet hvordan dette er i pris? Er litt blank men føler at dette var rimelig! Ønsker fortsatt tips om hvor jeg kan kjøpe en rimelig m3 fanger og andre ting på listen! Det vil jeg påstå er rimelig ja. Fikk tilbud på lakkering av skjørter og fangere på 4500.. Og vennligst lakk speilene, chrom ser jo helt fjott ut i de fleste tilfellene.. Og foressten, du har jo ikke akkurat noen dårlig start med den bilen der..
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 takker:) ja blir nok lakk.... tror jeg er med litt i denne anti chrome gruppen her på bimmer.no men er jo ganske stili på noen biler
Bimmerlars Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Synes 4000,- var rimelig jeg også Hadde slått til gitt!
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 Men da er det jo ikke tvil Nå er jaffal bestillings listen klar! På fredag er det lønning å da kommer følgende bestilling til koed : M3 frontfanger Grill til fanger En spraylakk i montreal blue Lakkstift Klarlakk 2x nye tromler Bakrutespoiler M3 speil Dette ble på akkurat 5000DKK som er 5300NOK Er ikke det voldsomt bra pris? er så glad jeg ikke handlet på gs!
sledoholic Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Stilig prosjekt, stå på. BTW billig pris på lakkeringa.
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 takktakk... Starter neste helg håper jeg må se hva pengene har lyst til Noen som vet dato for skattepenger :D
Dan Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Lykke til med prosjektet. Blir bra dette her Skattepengene kommer vel i slutten av neste mnd
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 såpass ja... hadde 16juni som dato i skallen av en eller annen grunn huumz... eg roter garantert ,men lakking i slutten av juni da blir bra det
-Anders- Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 skattepengene kommer enten sent juni/tidlig juli eller oktober. alt ettersom hvor man bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå