Jonass Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 hehe, min gamle grønne 325i hadde nd88501 Kan ikke si at det var den jeg så med sikkerhet. Er jo lenge siden. Gatebil og bilstereo treff i lofothallen 20mai til alle i nærheten av lofoten. kommer mye rått, så til alle i vesterålen ta turen!! ikke lange veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Tar opp denne jeg.. hehe Noen som vet noe om denne bilen, eller har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Har sett en gullfarget E30 med endel styling i Salten. Maaange ganger, men det begynner å bli en stund siden. Vet at en i Misvær eide den... Forøvrig omtrent samme farge som Volvo V70 en gang i tiden ble levert med: http://pics.autodb.no/1553/1553952-bilde1-dsc00022.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Ifølge vegvesen.no er ND88007 avregistrert. Om du sender en sms med REG ND88007 til 2282 kan du få info om hvor bilen befinner seg eller om den evt er vraket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Har sett en gullfarget E30 med endel styling i Salten. Maaange ganger, men det begynner å bli en stund siden. Vet at en i Misvær eide den...Forøvrig omtrent samme farge som Volvo V70 en gang i tiden ble levert med: http://pics.autodb.no/1553/1553952-bilde1-dsc00022.jpg Ja, det går en sånn på Fauske mener jeg. Den som du prater om i Misvær kan jo like godt være den som jeg hadde, min sto ikke så alt for langt unna den plassen... Ja, du har helt rett i at det er omtrent samme fargen som V70 en gang ble levert med. Jeg hentet fargen fra en 3-serie Compact, mener det var en 2001 mod. Fargen heter Ambra Metallic. Det var en utrolig artig bil dette, den hadde en nokså trimmet motor(bl.a. trim-kam), og hadde bakstillinga fra 325iX med viskose-diffen... Gikk som et uvær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Ifølge vegvesen.no er ND88007 avregistrert. Om du sender en sms med REG ND88007 til 2282 kan du få info om hvor bilen befinner seg eller om den evt er vraket. Takk for tipset... Vraket 05.11.2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Sikkert en kjempeartig bil ja og jeg kan skjønne at svært mange synes det ser meget bra ut. Men litt for mye plastikk og for skrikende farge etter min smak. Jeg er mest glad i sleeper-look.. Holder du til i Bodø-området eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Ja, nå idag syns jeg ikke den er/var så stilig, men det var en gang for mange år siden... Ja, holder til i Bodø-området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Ingen andre prosjekter på lur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Nei, jeg har ikke det, har ikke tid til slikt... nå er det hus og sånne ting. Og så er jeg fornøyd med å stelle med min nåværende bil Men vi får se senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Petter Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Fant tilfeldigvis denne tråden og måtte opprette en bruker for å svare. Jeg kjøpte denne bilen av deg i Bodø for en del år siden. En morsom bil, som gikk godt. Men en del smurf var det. Bensintanken viste det seg å være hull i og begge dempertårnene bak var gjennomrusta. Dynamoen knakk av i en fartsdump. Heldigvis har man gode venner sier jeg bare og alt ble fiksa på dugnad. I tillegg begynte det å bli mye nupper i lakken ganske kjapt. Jeg kjøpte vel bilen på senvinteren vinteren og solgte den igjen på våren, et enkelt salg, uten pruting, da han dro rett i autovernet når han prøvekjørte bilen... "Den går ganske godt" sa jeg, tett etterfulgt av "Gratulerer med ny bil" og frem med lanken. Øyvind reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Aha! Artig å høre fra deg! Ikke så artig å høre at det var en del ting med den bilen... hadde lagt så mye tid og penger i den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå