Micro_RaCeR Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg ble på kjørt i dag, og lurer på hva som jeg får igjen for bilen min. bilen er en 91 mod. 4 dørs e36 316. er tak luke og ganske pen ellers. int er strøken. men gått 260, men motoren har kun gått 100. noen som vet hva de tar verdien av en slik bil?.. hva bør ejg tenke at ejg bør få igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 spørs akkurat på omfanget av skadene da.. legg ut noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja, det kan jo variere enormt. En bil som ikke er kjørbar lengre vil jo synke drastisk i verdi.. Du ble kjørt på? Blir det ikke forsikringspenger på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Regner med at han mener hvor mye han kan regne med å få fra forsikringsselskapet. Km-stand (på bilen, ikke motor) har i hvertfall veldig mye å si for listeprisen. 30-40000 kanskje? Min 92 318i med takluke ble taksert til 57500kr da den ble vraket. Men den hadde gått bare 160000. Og det hadde mye å si sa han takstmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 var forsikring summen jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 30 40 som er verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 di går etter liste pris..å sikkert noen ting mere.jeg fikk 15000 for en suzuki swift 1.1 tror jeg det var å den hadde godt litt over 300.000km å den var rustet i stykker...så 30-40 virket lite..men prisene på brukt biler er dårlig for tiden...si ifra hva du får da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 juppjupp. jeg hadde håpet på 40 men det er vel å håpe. men får leie bil i morgen. så skal ejg mase på de, så får se hvor mye det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Standard prosedyre er at man først går ut med et tilbud bassert på listepris, så om du krangler må de lete litt, for du skal ha erstattning for gjenskaffelsesverdi. Med andre ord beløpet du får skal dekke kostnadene for deg dersom du skal gå ut å kjøpe en tilsvarende bil. Er bilen PKK godkjent vil den nesten alltid ha verdi omtrent rundt 10 000,- Se på Finn, se om du finner en bil som er tilnærmet lik din, trekk fra noe prutning og der i området bør du få for din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå