Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Er det bare meg, eller er det voldsomt mye camber på bakhjulene Men gratulerer så mye med en flott bil!! takker:) Det er nok mye camber bak:) Den er stilt på det laveste bak så er nok derfor. Den spiser litt dekk, men det får jeg leve med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 finfin bil. Skikkelig motor også.. nesten M coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 gratulerer! pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Z3 Coupe er en bil jeg skal ha! Helt siden jeg så den første gang når jeg var liten har jeg hat lyst på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Den er så pen i cupe. Åhh. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Er det bare meg, eller er det voldsomt mye camber på bakhjulene Men gratulerer så mye med en flott bil!! takker:) Det er nok mye camber bak:) Den er stilt på det laveste bak så er nok derfor. Den spiser litt dekk, men det får jeg leve med:) Det er ingen problem å fikse dette. Kjøp deg eksentriske foringer fra E30 M3 eller stillbare eksentriske foringer fra feks. K-Mac. Kan jeg også få foreslå 15-20mm spacere bak? Koed forhandler spacere (og bolter) fra SCC (www.spurverbreiterungen.de) og jeg kan virkelig stå inne for kvaliteten. Nydelig finish i toppklasse. Rimelige er de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har tenkt på dette, men skal først ha på en del bredere hjul. 255-265 så det vil sikkert fylle ut hjulbuen. Ellers blir det spacere Er det noen som har tips til clutch? Passer S50b30 cluchen rett på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Fin bil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hoi, endelig bilder Bjørn ! Pen 'sko', ikke selg den før jeg får sitti på nå da Og man kan vel ikke legge skjul på at du liker blå farge og BBS felger, 3dje bilen med den comboen? hehe -edit- er vel faktisk 2 bilen, 323'n var jo sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 rå bil...du har truffet rett angående bil/felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Gratulerer med en kjempefin bil! Personlig så syntest jeg den er litt for lav bak. Så den på vårmønstringen, og det så ut som den henger litt på rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Vannvittig rå bil Siklet på denne mange ganger Som E30 M3 er Z3 coupe en bil jeg gjerne vil ha i løpet av livet, veldig spesiell og råtøff bil Som nevnt, gromt at det er litt motor, liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 har aldri vært helt gla i z3 coupe men denne er noe av det peneste jeg har sett, og det går ikke ant å ikke like den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Som tidligere Z3 Coupe eier må jeg bare si att dette er very nice Jeg så bilen på vårmønstringen på Tryvann og den var gjennomført bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Gratulerer med heftig bil! Ka felgdimensjon du har? Du skulle hatt noen bredere bak. Iallefall viss du har tenkt å gå opp til 265 bredde. Men ellers en morsom sak. har en kamerat med en original 2,8 coupe. veldig artig bil. sikkert en del artigere med kompressor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå