BalleKnalle Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Gratulerer med ny bil Z3 Coupe er en rå bil Eneste jeg ikke likte var de krom rillene på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Gratulerer med ny rå bil . Skulle ønske den var min ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Takker:) Er litt frem og tilbake på de chromerillene på siden. Har orginale blå liggende, men syns de i chrome spritet opp litt. Fant clutch fra PPF igår. Trykkplate som tåler 540nm så dette blir vel bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Chromrillene er fjernet nå iaf! Virkelig et smykke av en bil dette Bjørn. Og med så slitte dekk du hadde på lørdag, var det moro å ligge bak deg da vi dro fra Rudskogen, hehe. Ligge breit i alle svinger Ellers var det jo morro å justere coilovers? =) hihi. Jeg har en prøvekjøring til gode her, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Thanks:) Dekke er så slitt at jeg startet dagen idag med punktering. Midt på Frogner. Skal få en test når jeg får kompressoren til å fungerer riktig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer med ny bil Z3 Coupe er en rå bil Eneste jeg ikke likte var de krom rillene på siden Henger meg på den! Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Veldig fin bil! Har du planer om å ta mer effekt ut av motoren? Er flere i USA som tar ut 400-500 HK med kompressor på M52B28. Går visst ann å dreve de om så de gir mer trykk. Med vanninnnsprøyting går det visst å heve trykket endel uten å senke komp. så drar du kanskje i fra broren din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 vurderte mls toppakning og øke trykket litt, men har du noe info om disse bilene ? links.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Sjekke opp litt. M52 motoren tror jeg ikke tåler vist ikke like mye som M50n.. No mer enn 0.7 i trykk kan slite på maskina tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvor mye betalte du ESS for kompressor kitet om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Det sto i bilen da han kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 kul bil. hvordan er den i forhold til en m.coupe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Når den går riktig og lader riktig så går den nok likt som en M coupe. Kompressoreren stod i når jeg kjøpte ja. Ligger på 50-55.000,- ferdig montert hos ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har vel skjedd litt i det siste. Fått montert eisenmann eksos, ACS girkule,ACS pedalsett og ACS håndbrekk. Continental Sport 235 bakdekk også montert. Noen pics og en liten filmsnutt. Z3n i godt selskap med kompis sin S4 og brutterns RS4 2x70mm edelstål, eisenmann på. Z3 fra siden Fra BMW CCN treffet Filmklipp http://www.omicron-it.no/z3tomgang.avi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Ja.. når får vi se ny hjul på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå