Gå til innhold

E36 328 prosjekt. nye bilder 15.01


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var m-front, m-speil og M-hekk(kun innsatsen/diffuser) bestilt :D

JADA!! skal bestille m-lister også men pengboka var akkurat litt for tynn til å gjøre det i dag :?

får ikke dekk på felgene før man-tirs-onsdag pga de måtte bestilles. ble 235/40 17 rundt om. felgene er 8x17 ET 35 så håper det ikke kommer til og subbe så alt for mye?!

er forresten på tur oppi verksted nå for å senke bilen så bilder kommer vel til kvelds :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk dekk på felgene i dag :P må inrømme at jeg ble ikke akkurat fra meg av begeistring når jeg så dem montert dem på bilen :? men som sagt er dette bare midlertidige felger..

etter_senk_med_felg_3.jpg

fikk i allefall en god nyhet i dag!! 325 innsuget er på vei fra GS så da blir det montering av det i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var 325 innsug montert :D har ikke fått testet så veldig ennå men kjenner at bilen drar en del bedre nå, spesielt på høye turtall... men den går ikke gått nok synes jeg!!!!!

så jeg tror jeg kommer til å bytte kammene også, men det får vente litt for nå har m3 stylinga 1.prioritet og så skal understellet oppgraderes ytterlig..

noen som har en prisantydning på hva det koster og få byttet kammene på verksted? altså kun for verksted jobben, ikke for kammene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder fra monteringen :

klar til start! fulgte bruksanvisning med på cd plate. men motoren dem hadde brukt for å illustrere var en amrikansk m3 motor, så det var en del forskjeller..

deler_linet_opp.jpg

spjeld_av.jpg

bruttern i aksjon :P

dyser_av.jpg

endelig kom den gamle manifoilden av!!!!

manifoild_av.jpg

325 manifoild modifiseres..

overgang_p.jpg

ny manifoild på plass..

ny_maniforld_p_plass.jpg

endelig ferdig \:D/

ferdig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...