Gå til innhold

E36 328 prosjekt. nye bilder 15.01


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir bra! Og det er jo et kjent problem at kjerringene blir forbanna på pengebruken på bilen :wink: Jeg har fått smekk over fingeren selv nå, så det blir lite goodies på bimmern på ei stund nå :) Skal gifte meg om ca 1 måned nå, og har vi spart? Neida :lol: Kunne vært mye penger i bryllupsfondet viss ikkje bilen hadde fått alt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan dekkstørrelse hadde du på de 16" orginale BMW felgene? Jeg hadde samme felgene med dekkene subbet. Ser at de ikke har subbet i rammevangen hos deg.

Bilen blir bra! :wink:

Den ser veldig velholdt ut. Ikke så sliten som de fleste andre E36 er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan dekkstørrelse hadde du på de 16" orginale BMW felgene? Jeg hadde samme felgene med dekkene subbet. Ser at de ikke har subbet i rammevangen hos deg.

Bilen blir bra! :wink:

Den ser veldig velholdt ut. Ikke så sliten som de fleste andre E36 er i dag.

dimmensjonen på dekkene var 225/50. husker ikke hva innpresset var. subbet ikke i det hele tatt. ikke etter jeg senket bilen heller.

bilen er veldig velholdt, tidligere eier har tatt veldig godt vare på den heldigvis. :D å det har jeg tenkt å fortsette med.

Dette blir bra! Og det er jo et kjent problem at kjerringene blir forbanna på pengebruken på bilen Jeg har fått smekk over fingeren selv nå, så det blir lite goodies på bimmern på ei stund nå Skal gifte meg om ca 1 måned nå, og har vi spart? Neida Kunne vært mye penger i bryllupsfondet viss ikkje bilen hadde fått alt

smekk over fingrene allerede før bryllupe :lol: du får ønske deg ting til bmwèn i bryllups gave da :D eller, kanskje ikke hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er PEN den ja.. men åssen blink lys er det du har?? mere du har tenkt å gjøre med den da?

blinklysene kjøpte jeg på koed. men må kjøpe ett sett med nye for jeg greide å knekke en plast dings når jeg skulle montere det ene lyset ](*,)

tenkt å gjøre mere med den? garantert, men vet snart ikke hva mer jeg skal gjøre med den :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kostet 325 innsug kitet?

Litt hissig på et sånt.

ble vell ca 6000,- for alt. 4500 for ombyggings kittet og 1500 for en brukt manifoild. relativt billige hester :)

Evt kjøp fra han i england som jeg gjorde og betalt 4200 for ett ferdig modifisert innsug. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kostet 325 innsug kitet?

Litt hissig på et sånt.

ble vell ca 6000,- for alt. 4500 for ombyggings kittet og 1500 for en brukt manifoild. relativt billige hester :)

Evt kjøp fra han i england som jeg gjorde og betalt 4200 for ett ferdig modifisert innsug. :)

ja det tror jeg ikke er så dumt. det ville jeg gjort skulle jeg byttet en gang til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...