Gå til innhold

E36 328 prosjekt. nye bilder 15.01


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

fikk hentet bilen igjen fra lakkverkstedet i dag. jobben de har gjort så forsåvidt bra ut bortsett fra at de har griset lakk i passasjer setet :roll: hvit lakk, ikke så mye men utrolig irriterende. et "strek" som er 2-3cm langt og 2-3mm bredt. så det ikke før jeg var nesten hjemme :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lite som skjer her siden det virker som koed har sluttet og sende ut deler, pengene blir trekt fra konto men kommer aldrig noen deler :?

så siden jeg aldrig får noen deler ble måtte jeg kjøpe en til bil å skru på :D

kom over en mb 190E som som var på vei til skroten, bydde eieren 2000,- å det gikk han med på. prisen var da inkludert årsavgift. bilen er ganske hel, og ser grei ut. mangler noen lister her og dær+at støtdemperne forann måtte byttes. funderer også på om motorfestene er defekte. alle delene regner jeg med å få tak i for ca 2000-2500,- :D har til nå brukt 800,- på bilen og da har jeg fått tak i støtdempere forann og byttet olje og plugger :lol: ellers er det veldig lite rust på bilen..

fin vinter bil til en fin pris :D

bilde av gliset :

HPIM1077.jpg

HPIM1072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den malingsølingen må du få de til å fikse igjen eller få ett solid avslag i prisen på det de har gjort.

Slike ting er en grunn til at jeg gjør alt på bilen min selv. Absolutt ingen som gjør en skikkelig jobb i det landet her.

Utrolig fin MB til den prisen. Går da ikke ann å skrote en så fin bil? Er det mye rust på den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den malingsølingen må du få de til å fikse igjen eller få ett solid avslag i prisen på det de har gjort.

Slike ting er en grunn til at jeg gjør alt på bilen min selv. Absolutt ingen som gjør en skikkelig jobb i det landet her.

Utrolig fin MB til den prisen. Går da ikke ann å skrote en så fin bil? Er det mye rust på den da?

er ikke mye rust på mb`n nei, en flekk her og en flekk dær er det jo. men ikke noe skikkelig grav-rust noe sted.. :) trenger bare støtdempere og dempertårn foringer forann, så går den nok 350.000km til 8)

da har jeg til min store overraskelse fått litt deler fra koed. men ikke det jeg ventet mest på, nemlig m3 speil.. gidder ikke å få lakket m3 fronten før jeg får de. regner med det blir billigst å gjøre det samtidig.

bestemte meg i dag for å "prøve-montere" fronten i dag. gikk lett som en lek og alt passet 100% :D har også byttet ut den gamle grillen. ble meget fornøyd..

front_av.jpg

m3_front_og_ny_grill.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk montert bilstein dempere og byttet bremser bak på bilen i dag.. skulle montert forran også hadde det ikke vært fordi at jeg hadde glemt å bestille det :lol:

bilstein_dempere_montert_og_skiver_byttet.jpg

nå skal jeg ut å se om jeg får til å montere stabstaget på gårdsplassen eller om jeg må vente til verksted blir ledig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...