Pauls1 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 X brace er en grei og rimelig oppgradering. Kjennes også faktisk ja. ble faktisk overrasket over hvor godt jeg merket det. men har ikke stabstag bak på bilen for tiden, så jeg fikk ikke testet det skikkelig. la merke til at det går jo faktisk an å flytte det gamle stabstaget 5cm bak fra dær det sto orginalt, og bruke det i tillegg til x-brace`n. var jo klart med bolter og alt dær. men det er kanskje ikke noen vits?
fanatic Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 ser du ikke bildene? Jo Men det sier meg ikke så mye.. Stivere karroseri?
bimmerdude Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Hvilke forbedringer var det med X-brace? Jeg har virkelig problemer med å forstå hvordan den hjelper. Rammevangene fremover er nemlig rimelig stive fra før av. Mye kostet den?
B.E.E. Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Hvis det ikke skulle være godt for noe, hvorfor er da enkelte E-36 m3er levert med det originalt?
Ellingsen B. Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 det stiver opp M3 GT var vel den som kom med dette samt alle e36 cabber.. Har det også på Z3n.. Fin bil..stå på
Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 tja, ble fri for kjerring å har kjøpt hus, så ting går ikke så fort fremover hær MEN, skal bare bygge meg en garage så skal bilen få diff brems og manuell girkasse. satser på å få gjort dette i vinter. så nå blir bilen avskiltet. i mellomtiden blir det denne bilen som skal få gjennomgå :
Odland318is Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Det der Angel eyes CCFL, er ikke det et veldig sterkt lys? med et snev av blått skjær også? For lysa på 328'en var nok ikke så sterke som han skulle ønske nei
Pauls1 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 Har du krølla mersja allrede? bare en "liten" skade i ei bakdør etter litt grus-drifting
Pauls1 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 har bestilt effektanlegg med 4 utblås er også på utkikk etter en m3 bakfanger, så har du en liggende ta kontakt på pm..
Pauls1 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 link : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1319755
Pauls1 Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 hvorfor selge?? skal kjøpe en e34 m5 tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå