Pauls1 Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet
JE Motorsport Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet way to go Dyrt og fra hvor om jeg får spørre
Pauls1 Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet way to go Dyrt og fra hvor om jeg får spørre er vell billigste å enkleste sort turbo bygg tenker jeg.. har bestilt hos en som kaller seg for "a-dekk as" her på forumet.. men fungerer det så bra som han påstår, har jeg jo gjort et røverkjøp, fungerer det ikke, så har jeg jo ikke tapt all værden med penger heller er egentlig mest spent på hvordan automaten takler 300(?)hk.. men den skal no ut av bilen før eller siden uansett, mulig det blir før..
JE Motorsport Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Du får gi tilbakemelding på om du blir fornøyd
B.E.E. Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Dette blir spennende. Har du planer om å sikfte noe av innmaten i motoren da?
Ellingsen B. Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Dette blir spennende. Har du planer om å sikfte noe av innmaten i motoren da? Det står at bilen er solgt i annonsen hans.
marius paulsen Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 blir garantert ikke gjort noe med innmaten i motoren! derimot har han en diffbrems liggende å vente! manuell gir blir det nok også snart!
B.E.E. Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Dette blir spennende. Har du planer om å sikfte noe av innmaten i motoren da? Det står at bilen er solgt i annonsen hans. javel..han skrev jo "hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet"
Pauls1 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 Dette blir spennende. Har du planer om å sikfte noe av innmaten i motoren da? Det står at bilen er solgt i annonsen hans. javel..han skrev jo "hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet" nei bilen er ikke solgt:) hadde tenkt å selge å kjøpe en e34 m5 i stedet siden jeg alltid har hatt lyst på en.. men ble i stedet til at jeg kjøpte turbo til 328`n
Pauls1 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 blir garantert ikke gjort noe med innmaten i motoren! ''jasså?? du har trua på meg?? hehe..
Energetic Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 datasprut eller piggyback? mye kostet kittet?
Pauls1 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 Da var turbo kittet kommet kvaliteten på delene så veldig bra ut. men er noe skeptisk til grenrøret da det var veldig tynt i godset. men selger har gått go for dette, så jeg får bare vente å se. var desverre ikke med noen monterings-veiledning, men selger har sagt han skal prøve å få fixet noe etterhvert får ikke begynt monteringen av turboen før jeg har hatt bilen på eu-kontroll i januar. men tenkte jeg skulle begynne å tilpasse IC`n så snart jeg får tid. bilder kommer!! - ellers vil jeg takke a-dekk as for en veldig kjapp og grei handel
2mMy Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 hvordan detta kittet funker må du rapportere om.. for jeg kunne tenkt meg det samme
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 får ikke begynt monteringen av turboen før jeg har hatt bilen på eu-kontroll i januar. men tenkte jeg skulle begynne å tilpasse IC`n så snart jeg får tid. Ta EU kontrollen nå og begynn monteringen ASAP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå