Gå til innhold

E36 328 prosjekt. nye bilder 15.01


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

skulle tatt eu-kontrollen med en gang hvis det lot seg gjøre :P . skal egentlig ikke inn før i mai, å det er vel ikke lov å komme tidligere enn 4mnd før fristen ?

gidder uansett ikke montere kittet, for så å demontere det før en eu-kontroll... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan ta EU kontrollen 4 mnd før fastsatt tid ;) Så bare å ta den ! =)

Ohh.. blir vel bra med turbo !! Har en kompis med samme bilen, han vil også bytte til 325 innsug.. men han tenkte på kompressor! Hadde visst funnet ett ferdig kit som skulle være bra =)

Mye måtte du betale for turbo kitte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw.. uanz va folk sier om å montere turboen også bare stille ned trykket til 0,2..

Visst noen som har litt peiling ser turbo på en bmw på en eukontroll, og mange vet jo at bmw ikke leveres med turbo.. så skal det sjekkes oppimot vognkortet, og da for du en 2`er på eu kontrollen og må fremvise bilen din. Så du burde vente til du er ferdig med eu kontrollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

YES!! nå har jeg handlet julegave til meg selv :D det ble et FK Königsport understell.

fk2.jpg

så nå er det senkesettet som står på bilen pr dags dato til salgs. det er et H&R sett. det senker 40mm fremme og 15mm bak, korte Bilstein dempere bak, orginale forann(ukjent tilstand på fram demperne) dette kostet meg over 4000 nytt. selges Kr 1900,- Tuv papirer følger med selvf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

var å skulle montere intercoolern i dag. men selvfølgelig var den 3-4 cm for brei :x

nettop pga AC radiatoren som noen advarte meg om tidligere i tråden, eller vifta til AC radiatoren rettere sagt var det som var i veien..

Ser også at det blir helt fi##e umulig å trekke rør fra ic`n til turboen uten å modifisere rør og diverse til ac`n kraftig.. ARGH!!! mistet mye motivasjon i dag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...