///Magnus Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, igår hadde jeg et av høydepunktene i livet mitt. Jeg var med og hentet en splitter ny Ferrari F430! Helt usannsynlig rått..! Får ikke forklart det bedre. Går ikke ann å forklare hvordan den bilen er, det må oppleves. Føles, luktes og ikke minst HØRES. En helt utrolig opplevelse. Man sitter bare og ler... Har kjørt F355 og syntes den gikk noe vannvittig, men det her tar VIRKELIG kaka. Beklager OT, men det her bare måtte sies... Stod en nydelig M5 der også, så da er det jo litt BMW i posten min også. Her er bilder av begge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Fett! På hvilken måte har du tilgang til den bilen der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 kanskje ikke den aller peneste Ferrari'en... men det skal jo være den beste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ferrari er helt konge. Hadde jeg hatt plenty med gryn, skulle en flat rød en vært mitt leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 f 40 er og blir den råeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Mmmmmoms... Ferrari er Ferrari, Porsche er noe annet og BMW er en fin familiebil... ... Gi meg en Ferrari 288 GTO så skal jeg være fornøyd i en tid fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Mmmmmoms... Ferrari er Ferrari, Porsche er noe annet og BMW er en fin familiebil... ... Gi meg en Ferrari 288 GTO så skal jeg være fornøyd i en tid fremover... Nostalgikeren vår slår tilbake med nok en klassiker! (du må da innrømme at en ny og fresh Ferrari er bedre enn de rustholkene du viser oss?!) Neida, bra at noen har sansen for det gamle også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ferrari er greit det, men jeg hadde valgt en Porsche istedenfor Men uansett, en bil med mange hester er nok en morsom opplevelse det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Nostalgikeren vår slår tilbake med nok en klassiker! (du må da innrømme at en ny og fresh Ferrari er bedre enn de rustholkene du viser oss?!) Neida, bra at noen har sansen for det gamle også! Hehehe... rustholk og rustholk fru Blom... Ferrari 288 GTO er en av de absolut råeste Ferrari´ene som er bygget. Det ble kun bygget 271 stk. (gateversjoner) i perioden 1984-85 og modellen dannet det tekniske grunnlaget for F40, F50 og Enzo. 1160 Kg, 400 HK ved 7000 rpm, 496 Nm ved 3800 rpm er noe å skrive hjem om... 0-100 Km/t går løs på 4,9 sekunder og topphastigheten er 305 Km/t. Originale 288 GTO´er omsettes i Tyskland for rundt 300000 Euro eller ca. 2350000,- norske kroner før avgifter. De gamle er eldst og ofte best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Fett! På hvilken måte har du tilgang til den bilen der da? Svigers. Nydelig den nevnte GTO'n her også, men det er på en måte to forskjellige ting. Er helt perverse kjøreegenskaper på 430'n, suger seg til veien, merker at bilen vil kjøre aktivt, veldig aktivt. Et fantastisk stykke ingeniørkunst. Mye teknikk som KAN hjelpe deg og den er veldig lettkjørt, men muligheten er jo der til å slå av ALLE hjelpemidler... Er liksom ikke en bil i den vante forstand. Var helt sprøtt å sette seg inn og kjøre bilen min etterpå. Det var akkurat som om alt gikk i slow-motion, helt sirup... Nå skal det nevnes at jeg ikke har kjørt bilen ennå engang. Alle disse intrykkene kommer fra passasjersetet. Kommer tilbake med inntrykkene fra førersetet en gang i fremtiden når jeg får prøve den. Det har han allerede lovet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Apropos opplevelser.. Jeg hørte en 540 med raka rør i dag.. Skulle bytte alt etter katalysatoren, og bare MÅTTE teste lyden.. Det vibrerte i mellomgulvet på turtall ja!! Faktisk like ille som å stå bak dragrace - camaroen til naboen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Vil også kjøre Ferrari... Kjørte bak en i Oslo når en viss fotballspiller tok med bilen sin på tur,det var en sinnsyk lyd og den så ut til å ligge greit på veien.Men ville heller valgt M5.Med plass til venner og langt bedre kjørekomfort + at den er litt billigere med tanke på at du slipper bil nr 2,selv om det ikke betyr noe for du skal ha penger for å sånn type biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, det sies at 512BB også sparket godt når du snakker om 20-30 år gamle Ferrarier, må si at en del av de nye har blitt veldig stilige men litt for mye blikkfang å kjøre rundt med. Kansje derfor jeg heller hadde ønsket en Masarati Spider framfor Ferrari 360. Den er liksom litt mere annonym men like artig å kjøre da de hovedsakelig er likt utrustet. Men med tanke på raske biler og prisen på dem. Hvorfor er det så stor forskjell på etterspørselen og prisen på en M bil og en Alpina? Er liksom ikke mye over 10 000,- euro en 5 eller 7 serie Alpina koster i Tyskland, men en M bil derimot er mye høyere priset og folk virker mye galere etter dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, det sies at 512 også sparket godt når du snakker om 20-30 år gamle Ferrarier, må si at en del av de nye har blitt veldig stilige men litt for mye blikkfang å kjøre rundt med. Kansje derfor jeg heller hadde ønsket en Masarati Spider framfor Ferrari 360. Den er liksom litt mere annonym men like artig å kjøre da de hovedsakelig er likt utrustet. Men med tanke på raske biler og prisen på dem. Hvorfor er det så stor forskjell på etterspørselen og prisen på en M bil og en Alpina? Er liksom ikke mye over 10 000,- euro en 5 eller 7 serie Alpina koster i Tyskland, men en M bil derimot er mye høyere priset og folk virker mye galere etter dem. Nå er jeg litt stygg, men vet "folk" alltid hva de snakker om ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Med tanke på Ferrari eller BMW uttaelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå