Gå til innhold

Ny sommerbil!!! :) ikke bmw da... :(

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Dette er sånn bil eg hadde før, men solgte den til søstra mi, og no skal eg kjøpe den tilbake i juni. Hadde ikkje cab men den med tak.

Hadde 1.8l 16v med 115hk... Faktisk veldig sprek. Tok E36 320ic i aksen og toppfart...

Så før dere med 320 eller mindre mobber han for bilen, husk at han tar dere... Er litt surt å bli frakjørt av en bil som er mer jentebil enn Mx5 eller en bil som er høy homofaktor i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Dette er sånn bil eg hadde før, men solgte den til søstra mi, og no skal eg kjøpe den tilbake i juni. Hadde ikkje cab men den med tak.

Hadde 1.8l 16v med 115hk... Faktisk veldig sprek. Tok E36 320ic i aksen og toppfart...

Så før dere med 320 eller mindre mobber han for bilen, husk at han tar dere... Er litt surt å bli frakjørt av en bil som er mer jentebil enn Mx5 eller en bil som er høy homofaktor i...

Går utifra det er E36 du snakker om? Da velger jeg å tro at den 320'en enten kun sveiv på 3 syl eller bare gikk ekstremt dårlig, eller muligens hvis Opelen var trimma.

Har personlig kjørt begge typer biler, og har ikke noe tro på at den 1.8literen 16V 115hk hadde holdt følge engang så lenge bilene hadde funket optimalt.

Muligens hvis man snakker om en 2.0 16V så hadde nok bmw'en hatt litt mere problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du nok feil du... Den bmwen eg kjørte var heilt orginal og den gjekk slik som den skulle... Opelen min gjekk faktisk veldig bra, om det var kun opelen min eller om dei er sånn veit eg ikkje, men den var ihvertfall 100% orginal den også...

Opelen har 0 - 100km/t på 9.5 sekund mens bmwen har 9.9... Dette er fabrikkstall!

Har kjørt begge typer biler veldig mykje, og eg følte opelen gjekk bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som eide bilen importerte lyktene fra nederland. Bilen er sprek den. Og jeg ER bmw entusiast. Har jo 325 også :D

325'en skal byttes i e46 stv i en sexy blåfarge.

OG JA! jeg er fornøyd med homobilen som dere kaller den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Litt tidlig på året for å tro på julenissen :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Litt tidlig på året for å tro på julenissen :lol: :lol: :lol:

Husk at astra er fram hjul drift å han taper ikke mye hk på driv verk som en bak hjul drift gjør.

Fin bil du har fått deg. nice med cab på sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den var pen kan vel diskuteres i det evige. Opphora bil i mine øyne.

Ser forøvrig at det er M speil på den (sjokk), rart det ikke er M skjørter og.

Bare å spare til den den E46'n!

Det ER m3 skjørter på den. bare at de er montert feil vei!

Men cab er ikke dumt da, uansett merke, selv om Opel ligger litt ned på lista mi, med unntak av Spider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...