Gå til innhold

Ny sommerbil!!! :) ikke bmw da... :(

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe... Dette er sånn bil eg hadde før, men solgte den til søstra mi, og no skal eg kjøpe den tilbake i juni. Hadde ikkje cab men den med tak.

Hadde 1.8l 16v med 115hk... Faktisk veldig sprek. Tok E36 320ic i aksen og toppfart...

Så før dere med 320 eller mindre mobber han for bilen, husk at han tar dere... Er litt surt å bli frakjørt av en bil som er mer jentebil enn Mx5 eller en bil som er høy homofaktor i...

Går utifra det er E36 du snakker om? Da velger jeg å tro at den 320'en enten kun sveiv på 3 syl eller bare gikk ekstremt dårlig, eller muligens hvis Opelen var trimma.

Har personlig kjørt begge typer biler, og har ikke noe tro på at den 1.8literen 16V 115hk hadde holdt følge engang så lenge bilene hadde funket optimalt.

Muligens hvis man snakker om en 2.0 16V så hadde nok bmw'en hatt litt mere problemer :)

Jeg har kjørt mye en 2001 astra coupe 2,0 turbo, og den hadde ikke store problemer med holde min gamle 320 for å si det sånn...

Men det får ikke hjelpe, BMW er best og jeg har nettopp kjøpt meg e46 og jeg for min del har mer glede med å kjøre den enn opelen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stakkars mann, blir nesten skutt ned her

Grattis med ny bil!!!

Skulle sett noen flere bilder fra andre vinkler, viss du har da?

Deilig med cab (viss sommeren kommer da )

bilder fra flere vinkler skal bli! du ser den vel live allikevel tipper jeg siden du bor i nærheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra det er E36 du snakker om? Da velger jeg å tro at den 320'en enten kun sveiv på 3 syl eller bare gikk ekstremt dårlig, eller muligens hvis Opelen var trimma.

Har personlig kjørt begge typer biler, og har ikke noe tro på at den 1.8literen 16V 115hk hadde holdt følge engang så lenge bilene hadde funket optimalt.

Muligens hvis man snakker om en 2.0 16V så hadde nok bmw'en hatt litt mere problemer Smile

Hadde en kadett cab med 2l 16v for tre år siden. Mener og huske det var en 94 mod.

En kompis hadde en 325 e36 som var relativt frisk.

Men gang på gang på gang på ga... Tok jeg han i aks opp til nærmere 100 km.. Men det var da bimmeren begynte og melde sitt fraspark ja.

Bimmere er i grunn trege i starten. Ser seff bort fra M og Alpina gutta her nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 1.8l 16v med 115hk... Faktisk veldig sprek. Tok E36 320ic i aksen og toppfart...

Så før dere med 320 eller mindre mobber han for bilen, husk at han tar dere... Er litt surt å bli frakjørt av en bil som er mer jentebil enn Mx5 eller en bil som er høy homofaktor i...

Hahaha! Litt tidlig på året for å tro på julenissen :lol: :lol: :lol:

Synd du bur i Nordland, for hadde du vært i Sogn og Fjordane, så skulle eg kjørt ifrå deg med gamle bilen min... Men men... Du sitte bedre i ein Bmw enn du gjere i ein Opel, uansett om du blir frakjørt eller ikkje :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var synd. Hadde tatt 535-en i samme slengen :twisted:

Spiller ingen rolle hvor mye hk en BMW mister på drivverket, hvis en 1.8 Astra tar en BMW E36 320 er det en ENORM fallitterklæring for hele BMW som bilfabrikk. Toppfart er iallfall umulig :shock: Tar'n med håndbrekket på jeg :P

Men når det er sagt, gratulerer med fin sommerbil da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal heller innrømme at eg trur Bmwen din tar Opelen min med full bil, for då er opelen min jævli seig... Men 1 mot 1... hehe... 535 min hadde ikkje du hatt sjans mot... Hadde du kjørt ifrå den, så skulle du fått den!!! Hehe... men Bmwen din ser finere ut enn opel bilen min då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du sier det så, Hylland :wink:

Roar hater å tape! Tru meg! Men Opelen han hadde gjekk faktisk noko skam J****! Trur ikkje den hadde hatt problem med å dratt fra ein 320!

Haha... Lykke til med å ta 535-en hans! Eg prøvde med ein trimma Golf GTI 16v, og før eg hadde fått bilen i tredje gear, var han for lengst vekke :shock:

Synd det ikkje var BMW du har kjøpt deg :( Men såg no fin ut den der til å vere Opel :D Pass så rusten ikkje teke bilen før du får selt den igjen til høsten da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roar hater å tape! Tru meg! Men Opelen han hadde gjekk faktisk noko skam J****! Trur ikkje den hadde hatt problem med å dratt fra ein 320!

:lol: Var vel trimma da sikkert. Eneste forklaring. Eller han som kjørte 320-en var opptatt med å stille inn stereoen så han fulgte ikke med :lol:

Haha... Lykke til med å ta 535-en hans! Eg prøvde med ein trimma Golf GTI 16v, og før eg hadde fått bilen i tredje gear, var han for lengst vekke :shock:

Det tror ikke jeg heller, selv om en gammel Golf ikke er noen sammenligning :mrgreen: Var mest sagt for syns skyld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Var vel trimma da sikkert. Eneste forklaring. Eller han som kjørte 320-en var opptatt med å stille inn stereoen så han fulgte ikke med :lol:

Opelen hans var ikkje trimma, men den gjekk noko skamjevligt! Men som sagt, det kjem ikkje ann på bilen, men han som kjøyrte :P Sikker på at det ikkje var du som kjøyrte 320-en :lol:

Men trur nok BMW-en hadde kjøyrt fra han når det vart litt svinger ja...

Det tror ikke jeg heller, selv om en gammel Golf ikke er noen sammenligning :mrgreen: Var mest sagt for syns skyld :wink:

hehe.. Skjønner det :P Men den gamle Golfen kunne eg godt ha tenkt meg! Går noko sjukt! Artigt lekietøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det ikke kommer an på bilen så skjønner jeg det. Det skulle du sagt med en gang :P Men å påstå at den tar 320 på toppfart blir for dumt :wink:

Nå kjører ikke jeg så fort, så kunne sikkert vært meg :P, men kjipt for den andre å slite for en seier når jeg bare cruiser og koser meg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå at Opelen tar Bmwen i toppfart synest eg ikkje er så dumt. Bilen min har eg hatt over 220 som er bunn på speedometeret mitt... Då låg eg litt under rødt turtall...

320i coupe hadde eg i 200km/t, og då var den nesten på rødt... Men det er ein del meir feilmargin i opelen då! Det var 1 i feilmargin per 10km/t, så eg må trekke ifrå ein 22km/t ihvertfall på bilen min! Opelen er oppgitt til toppfart på 199, mens bmwen skal klare 209 eller noko sånt... Men dette er tall eg ikkje har fått til å stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...