Kjell Arne Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 et bilde til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Se der ja, dette ble pent på bilen din Er den senket? Er du fornøyd med hjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 har ikke senket den enda, men dekka er kjempegod!!! meget godt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Det er godt å høre Syntes også at dekkene var gode, når jeg hadde de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 de er jo helt flotte, fruen bruker jo bilen en del og en vet kvinner ikke alltid liker for breie dekk, sporing og ergelse sier de... he he Jeg bruker Harlyen stort sett til jobb og er det noe utenom så er det jo selvfølgelig BMW'n, data på Harlyen er 1600ccm motor som er på en Softail ramme. motoren er en 2002 modell og kun gått 6500km. meget godt fornøyd med begge 2 jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå