bimmerboy88 Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 noen som har noen tips om hvor/hvordan jeg kan finne nyttig informasjon ang. biler, deler, trimming osv. er ganske fersk, og vil gjerne lære "mye" om biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Søkefunksjonen her på Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Vil du lære mye om bil. er det bare å lese rundt på forum som dette og f.eks bilforumet.net... ta deg god tid å kjøp kanskje en gammal sliten og billig e30 som det støtt å stadig skjer ting med. da blir du nødt til å skru (å det lærer man MYE av) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg har gjennom over 20 år lært utrolig mye om bil ved å lese det engelske magasinet "CAR"... tyske "AMS" (Auto Motor und Sport) er også meget bra. Ellers kjøpte jeg et eksemplar av magasinet "TopGear" (jepp... magasinutgaven av TV-programmet) og det var faktisk meget interessant. Mr. Clarkson leverer skriftlige utgaver av muntlige engelske spydigheter så det holder, men det er kanskje ikke en kopp te for enhver.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Hehe skjønner at det er forum man lærer og selfølgelig å ha en litt eldre bil! Her deler vi erfaringer og kunnskap så det holder! Og er det noe du lurer på så er det bare spørsmål om minutter før det svaret er gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg er veldig fornøyd med dette forumet! Får mange gode og konstruktive svar, spesielt når jeg er BMW interessert. Er innom her hver eneste dag å leser tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 bruk søkefunksjonen, er blitt diskutert masse her, og velkommen til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå