Dr_S Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Det som hadde vært kult, var om man trykket opp disse merkene i BMW sine Motorsport farger. Altså www i lyseblått, bimmers i mørkeblått og no i rødt I korrekte fargekoder, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Problemet er at de fort blir dyrere med en gang det blir flere farger.. I tillegg må da reklamebyrået ha inne folie i riktig fargekode - skal kanskje litt til. Tror ikke de bestiller metervis med folie for noen små merker til oss.. Nå blir det uansett litt bedre utvalg denne gangen enn forrige, så får vi heller ta ytterligere varianter etterhvert tenker jeg. Bestillingen er allerede på litt for mange tusenlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg har lyst på et av de helt vanlige orginale skjønner ikke hva som er galt med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Kjøper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Haha, så bra teck.. kommer til å drømme om sauer med www.bimmers.no på i natt han der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 hehe.. ser igrunn ikke værre ut.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Teck: Var dette hos Posåsen? DÆVEN! Blir nok av stickers på folket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Stemmer det oddis. Brukte Positiv Reklame AS i Bergen forrige gang, så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen. Nok av stickers ja, har bestilt for noen store lapper i skiltplater og stæsj.. teck, så du noe til chrome-merkene? Er meget spent på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 chrome merkene er vel de han driver å pirker på på det bildet.. chrome-merkene blir bra.. ingen tvil hell det.. har kjøpt mange chrome-merker hos posåsen før je.. hørte summen på bestillinga.. nukk penger det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Når får du opp det nye bestillingskjemaet da Gunnar ? Har SYKT lyst på noen slike klistremerker! Sorry for maset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 teck, Nei, det er nok ikke det. De fleste er i sølv, men skal ha noen i chrome. De ville de ikke lage med www fordi det ble for små bokstaver å skjære ut i den skjøre chromefolien, så de er samme lengde som de jeg har solgt før (25cm), men det står kun 'bimmers.no' på de, så bokstavene er større. De han på bildet sitter med er det www. også på.. ViBe^, Gi meg et par dager etter at merkene er meg i hende, så bør ting være klart. Har blitt lovet de rundt helga. Vil ikke legge ut bestillingsskjema før jeg vet litt mer om hva som vil koste hva i frakt, samt at jeg selvfølgelig kan tenke meg å legge ut bilder av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja, da er foliemerkene av varierende typer på plass, faktisk hele 225 stykker totalt.. Skal prøve å få beregna litt frakt og lagt det ut for bestilling så fort som mulig, men det er mulig jeg venter til skiltplatene har kommet. Mange vil sikkert ha alt i en pakke. Det som er synd er at vi ikke finner igjen digitalkameraet vårt.. Har ikke sett det på flere dager, og har ingen som helst anelse om hvor det kan være. Skulle jo gjerne fått tatt bilder av merkene før jeg legger de ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 er alle utsolgt alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Nei, de vil bli lagt ut for salg her på nettet så fort jeg får laget til et eller annet, evt. kan du jo handle personlig av meg hvis du holder til i Tønsberg. Er jo bare et kvarter hit. PM meg i så fall for evt. nærmere avtale. Regner med de vil bli oppbestilt rimelig kjapt når jeg legger ut skjemaet, så man bør nok være rask, men skal forsøke å få bestilt opp flere veldig raskt om jeg ser at det forsvinner i full fart. Det ligger jo an til ganske mange bestillinger i forhold til spørrevote'n jeg hadde ang. skiltplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå