Gunnar Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Som en del sikkert har fått med seg er alle klistremerkene utsolgt, både speilvendt og rettvendt. Sistnevnte har vært utsolgt en god stund... Nye merker vil snart bli produsert, og i den forbindelse lurer jeg på om det kan være noen spesielle ønsker til farger og størrelser? Det må være noe ikke KUN du er interessert i, men noe som faktisk kan produseres i et lite opplag og som jeg kan bli kvitt. De jeg har satt opp i første omgang er like de som har vært, altså www.bimmers.no med samme skrifttype og størrelse som de gamle (25 cm lange), utskåret i sølv folie, samt at jeg tror det blir noen speilvendte for innvendig klistring i vinduer denne gangen også (holdbarheten er bedre innvendig). I tillegg blir det sannsynligvis et opplag med merker i CHROME. Disse vil det kun stå 'bimmers.no' på, og de vil være like lange som de andre, altså større bokstaver. Det er litt holdbarhetsproblemer med chrome-folie, og de ville rett og slett ikke lage bokstavene mindre. 'www'-delen ble vanskelig. De sammenlignet det med å finne frem aluminiumsfolie i kjøkkenskuffa og prøve å skjære ut bokstaver i den...
Filur Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Er det mulig å ordne ett lite opplag med litt større merker, speilvendte for å sette på innsiden av bakrute/frontrute? Kanskje dobbelt så store som di forrige. Kunne tenkt meg to stk. Flere intereserte?
Bmwfanatic Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Jepp, meget intressert.. Gjerne litt mer enn dobbelt så store og, sånn halvveist streamer aktig, til å ha på innsiden
Christopher Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Jeg er også interessert.. Alle burde støtte denne siden , er jo knallbra side
ChrZZ Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 De jeg har satt opp i første omgang er like de som har vært, altså www.bimmers.no med samme skrifttype og størrelse som de gamle (25 cm lange), utskåret i sølv folie, samt at jeg tror det blir noen speilvendte for innvendig klistring i vinduer denne gangen også (holdbarheten er bedre innvendig). Bra å få igang mer av disse normale! Siden jeg allerede har f.eks. betalt for speilvendt normale bokstaver, når ansér du at disse ankommer deg og blir sendt ut sånn ca?
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Hadde ikke vært dumt med bimmers.no skilt-ramme Denne støtter jeg. Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg et par bimmers klistremerker for å sette på skilrammen, men hvis det kommer bimmers skiltrammer er jo saken en annen
ChrZZ Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Hvis Gunnar ikke får igang/velger å ikke lage slike til skiltrammene, så kan dere bestille bokstaver til skiltrammen her: www.dekaltrim.nu Jeg kjøpte "blanke" skiltholdere på Torshov til rundt 70,- stykket. Bilder kan ses her --> http://bmw.chrzz.no/v/utstyr/skiltholdere/
|Andreas| Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Hadde ikke vært dumt med bimmers.no skilt-ramme Ja, www.bimmes.no skiltramme hadde vært flott
Gunnar Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Hvis noen kan styre meg i retning noen som produserer skiltrammer til en rimelig penge skal jeg forsøke å få laget noe slikt også. Et annet alternativ er at jeg får laget et opplag foliemerker i hvitt eller sølv som er såpass små at de passer nede på en blank skiltramme, tilsvarende det ChrZZ har gjort. Vil tro det blir billigst. Når det gjelder merket ditt ChrZZ, så er det allerede sendt. Ville nesten trodd du hadde fått det, hvis ikke kommer det nok i morgen. Jeg har en LANG liste over folk som har bestilt (merker for et par tusen totalt), men ikke betalt, så for de det gjelder så får dere fra det kommende opplaget dersom dere betaler nå, selv om jeg tviler på at det skjer. Kommer sannsynligvis bare til å slette de bestillingene, så får dere heller bestille på ny om dere er interessert. Dere som nevner større merker, kan dere ikke finne ut sånn ca ønsket lengde på merket? En halvmeter bør jo være greit synlig, eller? I tillegg bør de jo være sendbare via posten for en rimelig penge..
ChrZZ Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Ja, www.bimmes.no skiltramme hadde vært flott Selv om jeg har tekst der fra før av, så foretrekker nu jeg at det isåfall hadde stått www.bimmers.no
SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Pris liste? Hehe.. Skiltrammer hadde vært noe ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå