Gå til innhold

Problem med startmotor E30 *sint*

Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

så lenge starteren har virket når du hadde den ute av bilen, så blir den ikke ødelagt sånn *poff*

så da får du ta noen startkabler da å kjøre rett ifra batt. mens den står i bilen.. og ledning ned på innslaget.. virker den ikke da så får du demontere den.. hvis innslaget henger seg opp så skjer det ingenting, dette kan rustefast/kile seg fast etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opusx: om du leser tråden, så ser du att jeg har gjort dette..!

Og ja, jording har slått meg, men den skulle vel gitt lyd fra seg? jeg har satt startkabler i motorfester, til batteri, fra starter til batteri, ja, har jordet alt som er i hue og ræva.. jeg har 3 startere.. er helt klart att noe er feil med bilen her.. ett eller annet.. jeg klikker i allefall snart i vater, jeg har nå vært ute ett par timer igjen..

Fikk skiftet pakning på vannpumpa, og gasser da.. men alikevel, jeg nekter å skyve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at du får strøm over ledningene men får du nok amper ut til starteren? vist du får det så kan du ta en skru jærn i mellom styrestrømmen og hovedstrømmen til starteren å ta borti vær andre samtidig. vist den går så har du ikke nok kontakt på styrestrømmen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg har sagt lengre opp, så har jeg prøvd å jorde motoren ytterligere.. Men greit, skal strekke en feit kabel i morra..

Og som jeg også har sagt, så kobler jeg + rett på styrestrømmen.. Har brukt ett skrujern som Aroid sier her..

Den er død..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå er det jeg skal være flau, eller.. hva skal man si..

Til deg/dere som sa att det var 2 steder å sette den styrestrøm ledningen.. Du/dere hadde rett..

Att jeg kan ha oversett den?? Men i allefall, takk for all hjelp, nå går starteren rundt, og alt er vel egentlig bare vel :D

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...