Gå til innhold

Min 90mod E30 M3:)

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh....... :moroklem:

Nice rett og slett....... heldig du...

Går jo ikke ann å få tak i en E30 M3 idag, 130.000,- for noe ihjelkjørt søppel........ er jo galskap, hvis ikke man er BMW frelst da... får bare begynne å spare... :roll:

Å joda det finnes bra M3er enda,må bare ta seg god tid og ikke kjøpe det første og beste man ser! Denne var det en eldre samler i tyskland som eide,han hadde faktisk ikke mindre enn 21 M-biler :) kun godt 106.000km :D Og det tror jeg stemmer også,ingenting som tilsier noe annet vertfall!! Men 130.000kr rekker ikke langt viss du skal ha noe bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må være på stell :D Må få felgene og det inn i vognkortet med tiden jeg også! Koster det mye å få sånne ting inn i vognkortet forresten? Har aldrig brydd meg med det tidligere! :P Du er ikke på treff på rudskogen du heller nei! Synd det er så langt vekke :x Må passe på km.standen litt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må være på stell :D Må få felgene og det inn i vognkortet med tiden jeg også! Koster det mye å få sånne ting inn i vognkortet forresten? Har aldrig brydd meg med det tidligere! :P Du er ikke på treff på rudskogen du heller nei! Synd det er så langt vekke :x Må passe på km.standen litt også :D

Koster vel 450 kroner å vise bilen. Men man må ha papir på at felgene er godkjente på den aktuelle bilen. Akkurat det har i mitt tilfelle vist seg å ikke være så enkelt. Men det tar jeg ikke så tungt. Blir man stoppet, så er det bare å finne frem honningtungen og prate litt svada, sog håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Jobbet hos han du kjøpte bilen gjennom( bil&tele) og jeg må bare få si hvor ufattelig strøken den bilen der er. Spesielt intriør oxo og det så jo nesten helt nytt ut oxo. Fått deg en skikkelig feit bil der altså.

Takker og bukker :D Ja interiøret var noe av det første jeg la merke til også,såg ikke ut som det var brukt i det hele tatt :P Hadde nett solgt gamle bilen siden jeg skulle inn i det jæ... militæret men når jeg kom over denne så måtte jeg bare kjøpe :D Er en drøm jeg har hatt siden jeg begynnte å kjøpe motorbørsen da jeg var 14 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Bil;) Noen større planer for bilen da? Regner med at den kun vil bli brukt på sommerhalvåret?;) Burde prøve den på bane, om du ikke alt har gjort det da, du kommer kanskje på bmw treffet på våler? Da får du ihvertfall sett å prøvd hva bilen er god for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...