M3cabriolet Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 noen som har kjennskap til han? har ikke hørt eller sett noe til han på noen år nå, konkurs eller hva? holdt til i bergen vet jeg, bestillte en bil av han en gang, men plutselig var han kul umulig å få tak i, og etter det har jeg ikke sett reklame eller noe fra han! han hadde en ganske tøff blå e36 m3 med infinitystyling, og vant breisladden rudskogen 2002 men den bilen! nyskjerrig om noen vet noe, er jo flere fra bergensområdet her!
Runar-CSi Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Skulle kjøpe endel fra han jeg også for noen år siden... men de greide jo aldri sende det til meg... brukte over et år og enda greide de ikke å sende og da gadd jeg ikke vente mer...............
-Anders- Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 den blå m3`n.. hadde den røde viper striper eller noe over seg?
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Ein E36 M3 som hadde rosa striper eller noko sånt over seg? Stod det Åsane Billakkering på den i fronten eller noko sånt?? Den bilen er dessverre most!
M3cabriolet Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Ein E36 M3 som hadde rosa striper eller noko sånt over seg? Stod det Åsane Billakkering på den i fronten eller noko sånt??Den bilen er dessverre most! jepp, ble en meter kortere den gitt! sto visst leeeenge innelåst på den lokale politistasjonen...
eriklepe Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 restene fra lageret er bmw demontering vest. Ikke mye igjen! mortens bmw hugg er borte vekk.
Kenny_ Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Bilen er nok smelt og firma borte vekk. Leste i avisen at eneste som var brukbart av bilen var en felg. Tok en stygg forbikjøring. Han hadde visst ett barn i bilen og. = 0 respekt fra meg. Dumme ting gjør man ikke med bil når man har barn med seg, uansett hvor flott bil man har.
Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 var vel gode grunner til att den bilen sto på en politistasjon snakker en del med en som jobbet der tidligere og de driver og selger litt bmw deler så smått men ikke no firma navn. og sitter ikke alex på ett feriested med gitter da skulle man tro?? gjorde vist det tidligere vertfall.
DaggEn Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Den bilen står utenfor Åsane Billakkering. Den er ribbet for det meste som var helt. Den hadde Rieger Infinity II styling. Ganske fet. Mener dette var en ombygget bil. Bruker samme mekaniker på min bil som han gjorde. Han sier at Morten kjørte svin og ikkje hadde noen begrensninger.. Da kan det bare gå en vei og det gjorde det også.. Forøvrig så var Mortens bmw høgg ganske useriøst. Bmw demontering vest har også gått konken. Like seriøst har eg hørt..
Kenny_ Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Lure på hvor han fikk penger fra til å kjøpe M3 og bygge den om. Er ikke Åsane lakkering i Salhus ? Kanksje på plass med en liten tur ut å ta bilde av den
DaggEn Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Bor ganske i nærheten av Åsane billakkering så kan ta bilde av den neste gang jeg kjører forbi viss den fortsatt står der..
Viko Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Mangen merkelege utsagn her.. Den bilen var blå med oransje striper. Bilen var en 325 som vart ombygget til M3. Bilen blei byggd av broren til Morten. Ja han knuste den, tok en forbikjøring og plutsleg kom det en bil i mot, var en Toyota Hiace, han som kjørte den hadde med seg en unge. Mortens BMW høgg blei konkurs pga utro tjenere som stjal av morten, og solgte deler som ikkje eksisterte, solgte deler som var Morten sine private. Derfor gjekk det konkurs Morten snakte om å bygge bilen opp igjen etter den var knust, men gadd ikkje. Han er for øvrig lakkerer og oppretter, det er søsteren hans som driver Åsane lakk og karosseri
-Roger- Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 http://img334.imageshack.us/img334/6312 ... ten0cw.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå