Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Jeg føyer meg til dere som sier at det var en pen farge. Har egentlig aldri likt hvite E39`er, men denne var virkelig lekker. Det var veldig pent med hvite blinklys. Jeg ville kanskje ha lakkert listene på bilen - da får den et clean look.
Tweety bimma Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Angående fargen så synest eg faktisk det er den som gjør bilen litt "spesiell" møter sikkert 10 mørke E39 for dag.. Helt enig,er utallige mørke bimmere(innkludert min egen) kunne godt tenkt meg en hvit e39 jeg
2mMy Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 ekke mange hvite E39'r nei =) 19" er vel den beste felgstørrelsen til e39 syns jeg! det blir ikke for stort, og ihvertfall ikke for lite
///MikkeBMW Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Skrevet Mai 19, 2006 Takker for hyggelige svar Listene ble photoshoppet i en tråd her for en stund siden, men bilen ble sjåande så "dvask" ut..?
Patrick B Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Takker for hyggelige svar Listene ble photoshoppet i en tråd her for en stund siden, men bilen ble sjåande så "dvask" ut..? Er ikke så farlig med ulakkerte dørlister da det er shadowline rundt vinduet etter min mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå