Gå til innhold

Vibberasjon i E34


capet
 Share

Anbefalte innlegg

Har de samme symptomene på min. Skal i følge denne siden være en klassisk feil på E34, så har handla inn deler og får se når jeg får tid til å skifte.

Her er link til side som forteller symptomer, hvilke deler trengs og hvordan fikse. I tillegg verktøy.

http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... er_arm.htm

De Casterstagene koster en 7-800 pr stk.

Handla inn 2 stk i dag fra GS så håper de kommer i morgen eller på lørdag. Greit å få i hus så jeg kan fikse når jeg får tid.

Kan ikke kjøre som bilen er nå med nesten sidelengshopp under kraftig bremsing når bilen ligger i 80 -> 120.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm..? den må du forklare litt nærmere? det har jeg ikke vært borti før..

Er ikke helt sikker men mener at mellomakslingen din er 2-delt. Altså koblingen mellom den kan være litt slakk i (en stor mutter som må strammes) Løft opp bilen på en bukk og løsne eksosanlegget bake og helt til midten av bilen. Koblingen er ca. midt under bilen. Hadde dette problemet på min 535 og nå er den vibrasjonsfri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de samme symptomene på min. Skal i følge denne siden være en klassisk feil på E34, så har handla inn deler og får se når jeg får tid til å skifte.

Her er link til side som forteller symptomer, hvilke deler trengs og hvordan fikse. I tillegg verktøy.

http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... er_arm.htm

De Casterstagene koster en 7-800 pr stk.

Handla inn 2 stk i dag fra GS så håper de kommer i morgen eller på lørdag. Greit å få i hus så jeg kan fikse når jeg får tid.

Kan ikke kjøre som bilen er nå med nesten sidelengshopp under kraftig bremsing når bilen ligger i 80 -> 120.

Når casterstagene er slitt vil du merke en banke lyd under oppbremsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...