Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere snakker om to forskjellige biler.

Var også en som var bygget om fra 316i til 97' M3 3,2, den ble annonsert til 300 000 kr på finn.no. Den var i Nittedal.

British Racing Green skal kun være på orginale M3 GT. :evil:

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
British Racing Green skal kun være på orginale M3 GT. :evil:

British Racing Green burde vel EGENTLIG bare være på britiske biler... :roll:

Svigermors Mini Cooper er i BRG, og har all sin rett til det. ;-)

Skrevet
Jeg vett at det er E36 M3 GT på Sola. Så da er det vertfall 3 stk i stavanger område.

To mener du vel.. Tommy sin og den på Sola. Er vel ikke flere?

Thorleif sin står vanligvis i Tyskland.

Skrevet

Lurer litt på hvor mange GT som finnes i Norge?

Vi kan jo prøve og kartlegge litt her i denne tråden...

Da har vi min i Oslo.

To i Stavangerområdet?

En på sørlandet.

Den tidligere omtalte månedens bil....

Flere?

Skrevet

Etter lista til BMWCCN Nordland, å med min, og den på sola, så skal det være 6 stk i norge, hvorav 1 er solgt ny her i landet.

Ang den på sola, så er den etter min menig "ødelagt" det er satt på KW justerbart, 9 og 10x18" felger, valset hjulbuer, bakrutesenker, sorte baklykter, xenonlykter foran, og det er bestilt carbonpanser til den.

EN GT SKAL VÆRE ORIGINAL.

Skrevet
Etter lista til BMWCCN Nordland, å med min, og den på sola, så skal det være 6 stk i norge, hvorav 1 er solgt ny her i landet.

Ang den på sola, så er den etter min menig "ødelagt" det er satt på KW justerbart, 9 og 10x18" felger, valset hjulbuer, bakrutesenker, sorte baklykter, xenonlykter foran, og det er bestilt carbonpanser til den.

Ok gunnar. da er det 2stk.

Jeg vett sånn ca hvem han på sola er. Og slikk jeg har fårstått så har bestefaren hans MYYYE penger. Siden det var han som kjøpte bilen til han. Slikk jeg har fårståt det.

Og ja den bilen er ikke akuratt fint holdet. 1 gang sto vist nok tak luka oppe på kveld's tid når de regna. Å ja det ble MASSE vann inni bilen :shock:

Skrevet

Synes du er hard med kritikken her nå, Tommy. Har også hørt at den bilen ikke blir holdt fint (full av søppel), men hva er galt med å sette på justerbart KW understell? Thorleif har vel uoriginale bremser? Og du har vel i likhet med Sola-bilen uoriginale baklykter?

For egen del ser jeg heller ikke problemer med feite felger eller xenon-innsatser, så lenge det ikke er noen jallafancy ettermarkedslykter.

Skrevet
Jeg vett sånn ca hvem han på sola er. Og slikk jeg har fårstått så har bestefaren hans MYYYE penger. Siden det var han som kjøpte bilen til han. Slikk jeg har fårståt det.

Og ja den bilen er ikke akuratt fint holdet. 1 gang sto vist nok tak luka oppe på kveld's tid når de regna. Å ja det ble MASSE vann inni bilen :shock:

Kjenner godt han på Sola med Gten. Det gjør Tommy her også. Og ja han har en rik bestefar...

Og ja den bilen blir mer og mer ødelagt. Som alle andre biler han har hatt...

Skrevet
Betyr dette at Thorleif kommer på Rudskogen?

Tviler på det, han skulle reise til ringen på mandag, hvor det var kjøring torsdag-lørdag (tror jeg han sa)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...