Gå til innhold

Angeleyes til e36 fra ebay


Mikaelft
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ihvertfall at forskjellen er:

På den ene (øverste), så får du hele lykter, mens den nederste, så setter du på ringene selv på dine eksisterende lykter (mange her som har gjort det, f.eks).

De øverste lyktene, står det ikke hvor mye frakten til Norge kommer på, men siden den er $50 i usa, så tror jeg det blir noe dyrere til Norge.

Hvis man går utifra $50 i frakt, så kommer lyktene med frakt og mva på ca 19-2000,- på døren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Helt vanlig prosjektorlykter på de øverste. Dvs, normale lykter.

Blir omtrent ganske likt å gjøre dette selv. Er en DIY-guide her på å sette på ringer selv. Du kan jo titte påd en.

Jeg har aldri hørt om angel eyes til blinkers, og tror det isåfall vil bli så latterlig stygt at det ikke er verdt å lete etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Jeg kan ikke si at jeg så at blinklyset hans lyst så meget (noe i det hele tatt). Ser mer bare ut som krommede blinklys.

Du vet også at det isåfall vil være ulovlig å kjøre rundt med blinklys eller noe derfra, som konstant lyser? (gjerne også såkalt "US-blinklys").

EDIT:

for å være dødelig presis, så er det lov å kjøre rundt med US-blinklys, men bilen må da være typegodkjent for det. Dvs, komme originalt med slikt. E36 gjør ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...