Gå til innhold

Interessert i www.bimmers.no-skiltplater?

Gunnar
 Share

Kommer du til å kjøpe skiltplatene?  

157 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe skiltplatene?

• Jeg kommer KANSKJE til å kjøpe skiltplater
      52
    • Jeg kommer kun til å kjøpe dersom de koster 110,-/2 stk.
      36
    • Jeg kommer til å kjøpe uansett!
      71

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Æsj... jeg vil ha skiltplater, men jeg har gamle skilt... har heller ikke lyst på nye skilt... blir vel bmwccn plater og bimmers klistremerker i bakruten for meg da!

BMWCCN sine skiltplater er også for de nye skiltene. Altså 520mm. Greia med de gamle skiltene er at de varierer i bredde fra skilt til skilt, fordi tallene og bokstavene varierer i bredde. Mange 1-tall gjør et gammelt skilt mye smalere enn et med mange 2-tall. På de nye skiltene er alle tegnene like brede (49mm tror jeg), og skiltene er derfor alltid 520mm.. dermed er de mye enklere å ha skikkelige skiltrammer til.. med klips for skiltene, i stedet for å skru de fast.

Hvis BMWCCN-skiltplatene ikke har hel ramme er det mulig det går fint å bruke de til gamle skilter også, men bredden på de er tilpasset de nye.. de gamle er en del smalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg har bestilt for få? :shock:

Velvel, det koster noen hundrelapper bare å få laget klisjeen (trykket), så det blir billigere å trykke opp flere opplag siden de kommer til å ha den liggende hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... jeg vil ha skiltplater, men jeg har gamle skilt... har heller ikke lyst på nye skilt... blir vel bmwccn plater og bimmers klistremerker i bakruten for meg da!

BMWCCN sine skiltplater er også for de nye skiltene. Altså 520mm. Greia med de gamle skiltene er at de varierer i bredde fra skilt til skilt, fordi tallene og bokstavene varierer i bredde. Mange 1-tall gjør et gammelt skilt mye smalere enn et med mange 2-tall. På de nye skiltene er alle tegnene like brede (49mm tror jeg), og skiltene er derfor alltid 520mm.. dermed er de mye enklere å ha skikkelige skiltrammer til.. med klips for skiltene, i stedet for å skru de fast.

Hvis BMWCCN-skiltplatene ikke har hel ramme er det mulig det går fint å bruke de til gamle skilter også, men bredden på de er tilpasset de nye.. de gamle er en del smalere.

:( jeje, får vel sette den på 3ern eller 7ern til pappa da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi altså oppe i 50 par, og 25 på KANSKJE.. Det var litt mer enn jeg regnet med, jeg som var skeptisk til å bestille 25 par.. :shock:

Håper bare de blir pene, for jeg får ikke sett de før alle er ferdigprodusert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil oxo ha! krysset meg på før jeg såg at de passet bare til nye skilter, må vel vurdere eventuelt kjøpe meg nye skilt da. men det ser vel ut som du blir kvitt de likevel Gunnar :) men super bra ide da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...