Gå til innhold

Interessert i www.bimmers.no-skiltplater?

Gunnar
 Share

Kommer du til å kjøpe skiltplatene?  

157 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe skiltplatene?

• Jeg kommer KANSKJE til å kjøpe skiltplater
      52
    • Jeg kommer kun til å kjøpe dersom de koster 110,-/2 stk.
      36
    • Jeg kommer til å kjøpe uansett!
      71

Anbefalte innlegg

Jeg kunne jo testet det med mine, på 520'n, men de VET jeg er en del for smale, for de har 1-tall på..

Eg har også 1 på skiltet, men dei andre er 5, 2, 4 og 9, så får håpe det ikkje blir så veldig langt vekk :)

Ellers er det vel ikkje så veldig dyrt for nye skilt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har sendt ut 13 i dag, solgt 4 løst tidligere (Tweety Bimmah og Odde), og så har jeg mottatt betaling på 20 til som skal sendes i morgen. Med to på 535en min er vi mao. oppe i 39 stykker, så det betyr at det er 11 enkeltplater igjen (hadde 25 par totalt), og jeg skal derfor få bestilt opp flere allerede i morgen. Så ja, det har gått ganske raskt, for i følge tråden er det jo MANGE flere som har sagt de skal ha.. så jeg håper jeg kan bestille opp 50 par (100 stk) til uten å drite på draget..

Når det gjelder å få de i postkassa, så blir de til deg sendt i morgen, for din innbetaling var en av de 11 jeg ikke fikk opp navn/melding på i nettbanken, det stod kun "Giro Giro" på navn og melding, men fikk nettopp BBS-bilagene på mail, og der stod heldigvis alle sammen. Iom. at de blir sendt deg i morgen vil jeg tro du KAN ha de lørdag, hvis ikke blir det nok mandag. Men husk at disse skiltplatene sannsynligvis ikke blir lagt i postkassa pga. størrelsen (er jo 52cm lange), så dere får nok en hentelapp i postkassa med melding om at det har kommet en pakke som var for stor for kassa, og at dere må på postkontoret. Men har dere veeeldig stor postkasse går det kanskje.. hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...