Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Gikk bra den der jah! Men motorlyden passa ikke til turtallet/giringa i det hele tatt
Hylland Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Motorlyden virka som var lagt til... Turtallet bevegde seg veldig merkelig forhold til giringa osv!
DISTURBD Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 der er grunnen til at jeg kjøpte bmw:P håper å få råd til no sånt en dag:P
Ron Jeremy Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 nice avatar DISTURBD Bilen inngir respekt den-hehe... helt rått!
DISTURBD Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 nice avatar DISTURBD Bilen inngir respekt den-hehe... helt rått! joa, noe må man jo der å, burde vel kanskje bytte snart i å med at jeg har lite kontakt med eiern av dem lengre:( ron jeremy ser litt funny ut:P
O'Reily Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 nice avatar DISTURBD Bilen inngir respekt den-hehe... helt rått! joa, noe må man jo der å, burde vel kanskje bytte snart i å med at jeg har lite kontakt med eiern av dem lengre:( ron jeremy ser litt funny ut:P M3cab har vel lite kontakt med Ron Jeremy lenger han også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå