BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Den fronten og hekkskjørtet blir i mine øyne aldri pent altså Ble også litt mye "dill-dall".. Delvis enig.... Hekken er det jo egentlig ikke noe å utsette på , men fronten er ikke akkurat mitt førstevalg heller
Magnus Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt slike sølv rundinger til diskanten, eller lignende?
eriklepe Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Bilen er sikkert kjempepen langtfra, men langtifra pen. Frontfangeren ser ut som en desigtabbe, hekken er bedre men allikavel for voldsom etter min smak. Innvendig var det altfor mye dilldall, blank carbon lookalike passer bare i båter. crome er jo i og for seg greit men more is less...... og dessuten er jo lyktelister so last year. ellers var den pen
Dr_S Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 Hadde du lest skikkelig, så hadde du skjønt at det ikke er karbon lookalike, men trekt med ekte karbon. Slike chromeringer til diskantene får du bl.a på schmiedmann.no og koed.dk
JoeNasty Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Den her var jo skikkelig gjennomført rå!Tror eieren av bilen vil gå ganske langt hvis noen f eks riper opp bilen hans\hennes...
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Pen bil Tøffe felger med fett dekkstrekk! Gjorde seg
Jonte Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Samme bakfanger som min, peneste til E36 i mine øyne.. Fronten ser det ut som er en Seidl, med orginale E46 nyrer.. Penere det enn de skjeive stygge som er på den fra før av.. Bra gjennomført bil..
gkjernaas Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 var gjennomført den bilen der ja... men ville vært mer enig med innehaver om han hadde valgt rieger infinity-kitet!
mnesby Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt slike sølv rundinger til diskanten, eller lignende? Rolling Eyes Her får du bl.a. kjøpt slikt! http://www.motormec.co.uk/chrome.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå