Icematic Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Diskusjon om M3 finnes i E30 Mistet starten(lukket vinduet) Geir kristian e mæ Geir Kristian sier: M3 e E30 Mats sier: nei Mat ssier: du har 325i e30 Mats sier: du har 320i e30 Mats sier: fan kan du ikje en dritt om bila Geir Kristian sier: http://www.vezess.hu/content/cm/BMW/M3/ ... o1_big.jpg Geir Kristian sier: hr e bilde av en e30 m3 Geir Kristian sier: nå ka du sir, hr æ ikke peiling Mats sier: d e ikje en e30 Geir Kristian sier: JO Mats sier: M3 E ET EGET MODELLNAVN IKKE NÅKKA E30 Geir Kristian sier: e du mye træg Mats sier: æ kain tross alt litt meir om bil enn kain Geir Kristian sier: ja, mn du kan ikke mere om bmw enn d æ kan Mats sier: jo kain ikje en fettskjit Mats sier: som fan ikje ser førskjell på en e30 å en m3 Mats sier: nei m3 e eget modellnavn Geir Kristian sier: http://www.turnermotorsport.com/html/pr ... 30m3.shtml Mats sier: m3 e en sportsutgave av b.m.w Mats sier: ikje nåkka e30 Geir Kristian sier: e du mye idiot Så logga hn av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe...jaja.. påstålig er'n å... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 hahaha... dust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Med en gang jeg leste det her, kom stemmen til are og odin opp i huet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 hahahahahah Påstålig kar ass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Blei hissig når jeg satt å skrev:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Hehe, han kunne ikke så mye nei Hvis jeg forsto samtalen rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Hahhaha Lo godt av den, og det gjør jeg jaggu enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Men M3 ekje nåke E30... Det er eige modellnavn... Jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo, nei, jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Beste diskusjonen ever da hehe nei det finnes ikke blå kule penner azz jo nei jo nei... faen for en dust!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Orket ikke lese hele jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er tydeligvis en del bokstaver som er luksus der oppi nord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er tydeligvis en del bokstaver som er luksus der oppi nord. Hehe! Ser ut som sms'en har et godt fotfeste der oppe Har vel noen tilfeller her også, men så lenge det blir slått hardt og brutalt ned på er vi jo rimelig forskånet for sånt tullespråk... tllsprk sir j!! For en latterlig kar. Pen M3 det ble linket til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå