gsrl Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Syk mann det der.. Nesten på grensa til å bli provosert her jeg.. Slike "bedrevitere" HATER jeg å diskutere med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 hahaha gsrl: Helt enig. Var en bedreviter som begynte å snakke om E21'n: "Den bilen der kom aldri originalt me 6'er" Jeg har ALDRI NOENGANG vært så dødelig fornærma. At det er mulig å være så dum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er mange slike. En bilselger her i Fredrikstad mente at bmw 320d e46 med 136hk aldri hadde blitt levert med turbo. Men kun 150hk. Diskuterte med han i 2min så ga jeg f.. Kjøpte ikke bil der for å si det sånn.. Bmw har vel ingen dieselbiler uten turbo så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe, har ein kamerat som er ein smule japsefrelst...er HÅPLAUST å diskutere bil med han...får mest lyst å klakke fyren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå