haakon Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 satte på sommerdekka forige uke,men synes de sporer mye på dårlig vei og liksom "flyter" litt i veibanen når asfalten er i bedre stand. de er også litt glatte på våt asfalt synes jeg.. typen dekk er champiro gt fra 2003- 225/60/15. er de for gamle el er dette billigdekk med litt kjipe egenskaper?mønsteret er som nytt og gummien er ikke sprukket el kjennes gammel ut gikk fra piggfrie blizzak i samme dim og må si de hadde litt bedre styrerespons (glatte på våt asfalt de også). vet noen foresten lufttrykket på denne dimmensjonen på E34touring. det står forskjellig på alle bensinstasjonene. fra 1.9 til 2.3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 3 år gamle dekk skal vel ikkje vere heilt optimalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Har selv hatt Champiro dekk, og har ikke noe å klage på ang disse. Relativt slitesterke og støyer lite. Har i hvertfall vært veldig fornøyd med mine. Hva dette kan skyldes er jo et godt spørsmål... Kan selvfølgelig ha noe med alderen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Mye mønster igjen da? skulle man hatt optimale dekk hele tiden måtte man jo ha byttet hver sesong da og det blir jo dyrt, mine Marangoni 225/40 18 er også ca 3 år gammle og de er ikke kule å kjøre med, måtte ha en del luft i de for å få vekk sporingen, i tilegg så er det en del jallaveier her jeg bor, skulle trodd det var tog som hadde vært å kjøørt og ikke biler hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 På min er det ihvertfall en lapp hvor det står lufttrykk ved forskjellig last osv. nede på førersiden av b-stolpen.... Jeg har ikke T da, men er 2.0 fram og 2.3 bak, du skal sikkert ha minst det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Har selv hatt Champiro dekk, og har ikke noe å klage på ang disse. Relativt slitesterke og støyer lite. Har i hvertfall vært veldig fornøyd med mine.Hva dette kan skyldes er jo et godt spørsmål... Kan selvfølgelig ha noe med alderen å gjøre. Jeg kjørte med champiro dekk 3 sesonger.. veldig slitesterke dekk. Akkurat nå sitter deg på 4 sesongen på annen bil.-Audi urquattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå