///frank Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 utruli pen bil men kansje litt stiv pris???? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =11&tot=11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 den såg da allefall ekstremt strøken ut innvendig! men mye penger får en gammel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg syntes det var en stiv pris for en E34 Alpina B10 BiTurbo. Står en E39 Alpina B10 på finn.no til samme pris, som jeg heller hadde kjøpt fremfor denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg så på den på vårmønstringen, og den bilen er utrolig velholdt!! Fikk også prøvesitte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg syntes det var en stiv pris for en E34 Alpina B10 BiTurbo. Står en E39 Alpina B10 på finn.no til samme pris, som jeg heller hadde kjøpt fremfor denne. er det denne?va bra den ja http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =14&tot=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg så på den på vårmønstringen, og den bilen er utrolig velholdt!! Fikk også prøvesitte den! oki..du fikk vel prøve den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Stemmer det, var denne jeg tenkte på ja. Er den ikke billig egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Stemmer det, var denne jeg tenkte på ja. Er den ikke billig egentlig? joda den va ikke så dyrt men har litt meir sannsen for e34 karroseri men det va litt stive pris for 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 har sett litt på de bilene til konghelle bil. de ligger veldig høyt i pris alle de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 har sett litt på de bilene til konghelle bil. de ligger veldig høyt i pris alle de.. bilforretninger tar vel litt høgare pris enn priv person .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 ja de er jo tilfelle. men uansett liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 ja de er jo tilfelle. men uansett liksom... joda men er det noen som veit ka prisen bruker å ligge på alpina på e34 karroseri..er jo ikke mange av dei alpina på veiane i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 er vist en godkjent ombygd i kr sand til noe over 100 men ¨den er jo ombygd igjend da. men skulle vist nok være helt strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 er vist en godkjent ombygd i kr sand til noe over 100 men ¨den er jo ombygd igjend da. men skulle vist nok være helt strøken. oki..tror det eg satser på orginal alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Har du sjekket denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=b10 Vet ikke om den er til salgs ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå