Gå til innhold

Koed igjen og igjen

TEM
 Share

Anbefalte innlegg

Til dere som har litt erfaring fra koed, jeg vurderer og handle bærebroe foran, oss dem. de koster 995 danske kroner stk, for komplette med bærearmsforing på. sån som jeg har skjønt det.

Hva blir det inkludert frak og toll gebyr da for dere som veit det :?:

Eller blir det billiger og handle oss GS, :?: der koster di 1300 kr stk,men da uten den bærearmsforingen.

Takker for svar \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skulle jo bare laget en "Koed" kalkulator her på siden der vi legger inn kjente verdier og slikt så alle slippe å spørre :P

Jeg har allerede laget ferdig en guide (men ikke publisert) om Koed, hvorpå den omhandler hvordan man finner ut den totale prisen på koed. Er med screenshots, punktliste, valutakonvertering osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fort vekk et tollekspedisjonsgebyr. Dvs, det tollvesnet tar for å behandle pakken og regne ut mva-en du skal betale, samt om du skal betale toll. Gebyret er vel på... mellom 150-170,- hvis den ikke er endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede laget ferdig en guide (men ikke publisert) om Koed, hvorpå den omhandler hvordan man finner ut den totale prisen på koed. Er med screenshots, punktliste, valutakonvertering osv..

Det jeg tenkte på var en kalkulator som man kunne plotte inn f.eks totale beløpet på vare med frakt fra koed så regnet den det om til norsk valuta, la til ekspidisjons gebyr, moms så den prisen man får er alt frem til der du bor med alt av enkelt gebyrer og slikt.

edit... kan jo prøv å lage no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sette igang med å lage et PHP-skript som gjør det nu, johjoa.

Eneste jeg trenger, er de iskalde fakta om hva de forskjellige variablene er:

- hva TNT legger til i prisen for det -de- gjør

- hva tollekspedisjonsgebyret er nøyaktig

valutakurser og slikt, finner jeg ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brukt dynamo fra koed.dk. betalte vel 700kr for hele greia inkl frakt og moms osv. fikk brev fra TNT en tid etter. men fikk ikke noen regning eller noen ting fra verken TNT eller tollvesenet.

Har jeg bare vært heldig eller?

En venn av meg bestillte skjærm fra dem og fikk regning på 500 fra TNT hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demon Eyes, er etter hva jeg skjønner "angel eyes" ja. (er igrunn det "motsatte" navnet ;))

Er vel også bilde® på siden av dem?

Lykter er jo "litt" store, så vet ikke om man får "lurt" dem igjennom tollvesnet. Tenker på størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...