Gå til innhold

Angel Eyes til 1996 E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja blir bra å få montert skiltholderne, nå har jeg to forskjellige fremme å bak. lurer på om de skiltolderne som jeg får nå passer med de nye skiltene som kommer???

Nye skiltholdere!?!

Her ser jeg tegn til en aldri så liten misnøye,! Og siden det er den forbanna dama di som kan til at du har to forskjellige skilt siden hun ikke kunne bruke sin egen bil da hun dro på Prix for å handle mat, og ble pårygget av dattera til presten! (-bilen din er nok for liten, for hun så den ikke! :mrgreen: ) så det er vel bare rett og rimelig at jeg betaler disse, ellers får jeg dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir bra å få montert skiltholderne, nå har jeg to forskjellige fremme å bak. lurer på om de skiltolderne som jeg får nå passer med de nye skiltene som kommer???

Nye skiltholdere!?!

Her ser jeg tegn til en aldri så liten misnøye,! Og siden det er den forbanna dama di som kan til at du har to forskjellige skilt siden hun ikke kunne bruke sin egen bil da hun dro på Prix for å handle mat, og ble pårygget av dattera til presten! (-bilen din er nok for liten, for hun så den ikke! :mrgreen: ) så det er vel bare rett og rimelig at jeg betaler disse, ellers får jeg dårlig samvittighet!

Ja du skal få lov til det siden du insisterer på det.... Er det noe annet du vil sponse meg med....

Nei tror vi stopper der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye skiltholdere!?!

Her ser jeg tegn til en aldri så liten misnøye,! Og siden det er den forbanna dama di som kan til at du har to forskjellige skilt siden hun ikke kunne bruke sin egen bil da hun dro på Prix for å handle mat, og ble pårygget av dattera til presten! (-bilen din er nok for liten, for hun så den ikke! :mrgreen: ) så det er vel bare rett og rimelig at jeg betaler disse, ellers får jeg dårlig samvittighet!

Haha.. :D For meg høres det ut som det er rett og rimelig at dattera til presten betaler de - det er jo ikke din feil at hun ikke kan kjøre - og heller ikke ser en så "liten" bil.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir bra å få montert skiltholderne, nå har jeg to forskjellige fremme å bak. lurer på om de skiltolderne som jeg får nå passer med de nye skiltene som kommer???

Det er faktisk et MEGET godt spørsmål, og jeg vet ikke svaret selv heller! Jeg blir mildt sagt forbanna om disse har andre dimensjoner enn de som kom for kun 4 år siden - det betyr jo at man må inn med ENDA en ny type skiltholdere... sendte en mail til Vegvesenet. Kommer tilbake med svaret så fort jeg får det..

JA, de vil ganske sikkert passe. :) (puh!)

Mail fra Vegvesenet:

Iflg. telefon med skiltprodusenten, vil størrelsen på de nye skiltene bli den samme som i dag.

Mvh

Risløkka trafikkstasjon

Arne Berntsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...