Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Hallo Jeg har en e34 520 som jeg nettopp har fått på veien. Problemet med denne er at så fort det kommer noen få dråper ute dugger bilen igjen, noen som vet hva problemet er her el? syntes egentlig hele varmeapparatet er håpløst og, setter det på kaldluft for å få bort litt dugg men den blåser jo varmt som et uvær. Er litt slitsomt dette siden jeg må kjøre med åpne vinduer så fort det regner litt..
Jan e34 Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Det kan hjelpe å vaske ruta innvendig. Men det er mulig du har en lekkasje i varmeapparat registeret. Kan hende varmeventilene har satt seg hvis det blåser varmt hele tiden. Les mer her: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=35
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Takk for innspill Men hvis det var en lekkasje, burde jeg ikke merke at det ble vått el noe sånt da?
NSS Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Det kan hjelpe å vaske ruta innvendig. Men det er mulig du har en lekkasje i varmeapparat registeret.Kan hende varmeventilene har satt seg hvis det blåser varmt hele tiden. Les mer her: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=35 Du vet vel tilfeldigvis ikke hva som er feil om jeg ikke kan få varm luft ut av de mitterste ventilene, og ikke kan gå kald luft ut nede eller oppe? :/
Jan e34 Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Tror det er riktig at det bare skal komme kald luft fra de midterste ventilene. Får du ikke kald luft oppe og nede, kan det som nevnt være varmeventilene.
Nino Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 de midterste ventilene i dashbordet er friskluftdyser. så der vil du ikke få noe varmluft...
Lien Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Skift pollenfilter/klimafilter.... Dette tror jeg også det er!
Haug530D Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 jepp skift pollenfilter du, så skal du se det blir bedre
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Jøss har den pollenfilter??? Hvor sitter isåfall dette? Jeg føler liksom som om det ikke kommer frisk luft utenifra... at det liksom blir litt sånn som hvis du har på resirk på varmeapparat..
ØyvindB Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ilters.htm siste filteret jeg kjøpte fulgte det installasjonsveiledning med. Det kjøpte jeg på bilextra.
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Men er det ikke biler som har a/c som har pollenfilter?? min har ikke a/c ihvertfall
Haug530D Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Men er det ikke biler som har a/c som har pollenfilter?? min har ikke a/c ihvertfall Nå har jeg ikke sjekket på min da, har forøvrig a/c men har skiftet pollenfilter på eldre biler uten a/c. Edit: fant ut at dette er på E34 fra 91->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå