Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :D

Jeg har en e34 520 som jeg nettopp har fått på veien. Problemet med denne er at så fort det kommer noen få dråper ute dugger bilen igjen, noen som vet hva problemet er her el? syntes egentlig hele varmeapparatet er håpløst og, setter det på kaldluft for å få bort litt dugg men den blåser jo varmt som et uvær. Er litt slitsomt dette siden jeg må kjøre med åpne vinduer så fort det regner litt.. :D

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det kan hjelpe å vaske ruta innvendig. Men det er mulig du har en lekkasje i varmeapparat registeret.

Kan hende varmeventilene har satt seg hvis det blåser varmt hele tiden. Les mer her: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=35

Du vet vel tilfeldigvis ikke hva som er feil om jeg ikke kan få varm luft ut av de mitterste ventilene, og ikke kan gå kald luft ut nede eller oppe? :/

Skrevet

Tror det er riktig at det bare skal komme kald luft fra de midterste ventilene.

Får du ikke kald luft oppe og nede, kan det som nevnt være varmeventilene.

Skrevet

Jøss har den pollenfilter??? Hvor sitter isåfall dette? :D

Jeg føler liksom som om det ikke kommer frisk luft utenifra... at det liksom blir litt sånn som hvis du har på resirk på varmeapparat.. :?

Skrevet
Men er det ikke biler som har a/c som har pollenfilter?? min har ikke a/c ihvertfall :roll:

Nå har jeg ikke sjekket på min da, har forøvrig a/c men har skiftet pollenfilter på eldre biler uten a/c.

Edit: fant ut at dette er på E34 fra 91->

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...