Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 months later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tar opp denne gamle tråden igjen jeg nå som jeg har prøvd å se etter pollenfilter..

Etter det jeg kan forstå er det ikke pollenfilter på min, eller?

Legger ut et bilde av der jeg antar det ville være så får dere som har bytta før ta en vurdering :D

DSC00739.jpg

Men derimot så jeg på andre siden at det var litt størknet kjølevæske i skjøten til luftekanalen liksom der den går ned i gulvteppet og videre bakover..Litt dårlig forklart men håper dere forstår :D

Er det store lekkasjen som må til for at det skal bli duggproblemer eller blir det det av bare litt smådråper å?

Skrevet

Siden du ikke har AC, kan det være at filteret ligger i motorommet, altså rett med innsuget med kupeviften. Ta en titt der.

Hvis det er lekk i varmeregisteret, vil du lukte kjølevæske i kupeen når du bruker varmeapparatet. Kan også bli en "fettete" film på frontruten.

Skjekk også om alle spjeldene virker som de skal, spessiellt om det er et spjeld som regulerer om du skal ta inn frisk luft eller resirkulere den gamle luta i bilen. Hvis ikke spjeldet åpner opp slik at frisk luft kommer inn, dugger det mye!

Skrevet

Det er ikke sikkert du har mulighet til å velge resikulering på din bil. Men det skal sitte en plass ganske nær viften hvis du har et.. Men det er likesansynlig at det er filtert som andre har nevnt tidligere. Bytt dette eller ta ut hele driten, slik at du kan se om det blir bedre da. Ikke så krise å kjøre uten det filteret en liten stund.

Skrevet

"Hvis det er lekk i varmeregisteret, vil du lukte kjølevæske i kupeen når du bruker varmeapparatet. Kan også bli en "fettete" film på frontruten.!"

Hmm nå har jeg dette da. Trodde bare det var skitten frontrute.

Får vaske den skikkelig og så forsøke å kjøre vifta igjen my på frontruta for å se hva som skjer.

Håper det bare er gammel skitten rute og ikke noe annet dritt.

Skrevet

Til alle som nevner pollenfilter! er ikke pollenfilter i 1991 E34 uten a/c eller klima-anlegg dette kan jeg garantere for jeg har ikke noe som ligner et filter en gang på min 1991 525i. å til topic hvis du har kjølevannslekkasje inne i kupeen så skal det veldig lite til før rutene begynner å dugge. få tetta alt som er av lekkasjer så får vi høre etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...