Gå til innhold

Koble crystal baklamper riktig, hjelp! (bilder)


ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, har fått montert på nye baklamper, men dem lyser ikke riktig som dere ser av bildene. Bare ett lys i hver lampe når bare kjørelyset er på, mens bremselys og ryggelys fungerer ok tror jeg.. Tåkelys funker ikke.. Men det er jo egentlig ikke nøye.. Hvordan kobler jeg?

Noen som har montert slike lykter på e36 uten check control, for det er jo det som er problemet. Fikk jo med bruksanvisning, men den skjønner jeg lite av, ettersom alle kablene er grønne :P

Det er foressten FK-lamper..

Hjelp! :)

(og om noen vet det, er det mulig å fjerne resten av hengerfestet på bilen min? for nå er selve kroken fjernet, men ikke de to hullene til den. Så den nye lista nede går ikke på.. tenker å bare vinkelkutte hele driten av, men er litt usikker.. Å fjerne hele stanga med alt virker veldig tungvidt, og er det mulig? det virker som det stiver av eller noe, for den er jo stor)..

p10100563lp.jpg

p10100552wj.jpg

p10100579dv.jpg

p10100584va.jpg

p10100599rs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat samme..alle mine tre røde lysa lyser å det røde innerst er bremse lyse som lyser sterkere når jeg bremser.er bare sette i kontakten så akal alle 3 røde lysa lyse å få det som er bremse lyse innerst..er bare plug and play 8) kan vere noe galt med dem da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat samme..alle mine tre røde lysa lyser å det røde innerst er bremse lyse som lyser sterkere når jeg bremser.er bare sette i kontakten så akal alle 3 røde lysa lyse å få det som er bremse lyse innerst..er bare plug and play 8) kan vere noe galt med dem da :roll:

Har du check control da? For det fulgte jo med en bruksanvisning som jeg ikke forstår bæra av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å sette pluggen andre veien? Bør jo være greit å montere, så var merkelig det der :-k

Var forresten pene lykter :wink:

Den går nok bare en vei inn.. Så må nok kobles om ¨på en måte..

Ja, ble fornøyd med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...