Nino Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 http://grouper.com/GlobalMedia/MediaDet ... ?id=655097 og en e46 på rullebåndet..
Lien Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 En kamerat av meg som var på klassetur til bmw fabrikken hvor de fikk omvisning på linja hvor de produserer E63 645iC og det hadde visst vært helt vilt. Fabrikken produserte 180 biler pr. dag og alle hadde egne minnebrikker over hva slags utstyr og slik de skulle ha. Dette fikset robotene automatisk. For å sette det i perspektiv over hvor kjapt det går så brukte de 2.5 - 3 min på å sette på hele forstillinga og komplett motor med girkasse. Dette ble gjort manuelt men alt med heiset opp og gjort klart av roboter. Jeg klarer ikke forestillie meg hvordan robotene monterer dashbord og ledninger osv. i praksis men han som har funnet det på er genial!
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Stilig å se hvordan de blir lagd ja. Noen som har pruduksjonsvideo av E60?
Steffan C Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Konge, skikkelig rått å se hvordan robotene jobber .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå