mort Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 må kvitta meg me e30 nå så de muligens e e34 på vei him på tune -eu ok nov 05 med kun 1 feil og det va slitt opphengskula framme -85 mod -2,3i -km 218.000 -creme m-tech intr. slitt førerstol -mtech fram og bakfanger og vinge -5 stk. 17 tsw felger m. 205-40-17. -vinterdekk på 14" stål felg -318 diff, (jævlig aks ) -overraskande lite rust.. overflate. -rullegardin bak -ny front og bakrute. -byttet topp ifjor. -m3 kule -brand new eksosanlegg heile veien, me alt for stor bakpotta -ly lås på baluke feil: -svetter olje, muliens fra simring på veiv -dårlig sync på 3 gir. skraper kun ved nedgiring til 3. -går ikkje ann å låsa opp passasjerdør fra utsio. -gåen følar te checkpanel på oljo. Ellers e de ein kongebil...
mort Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Skrevet Mai 23, 2006 nai pris e et vidt begrep vett kje heilt eg.. ka e nåke sånt verdt da? nåken så har peiling? eg hadde jo håpt å få 15 for an men de går vel ikkje...... edit: nye bremser 05 trykkjust. gule koni framme og bak m jamex fjører. følger også med heilt nytt senkesett
Anbefalte innlegg