Gunnar Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Altså.. eier/selger er jo her inne, så hva er det egentlig dere vil oppnå med å ta opp samtalen? Er jo uansett stor sjanse for at han ser denne tråden. Er alt gjort skikkelig betyr det jo lite og ingenting at den har vært kollidert, annet enn at den har fått ny lakk. Såvidt jeg har hørt har flertallet av alle 10-15 år gamle biler vært kollisjonsskadet, så det er nok mange av dere som har en alt fra litt til mye retta bil uten å vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Er alt gjort skikkelig betyr det jo lite og ingenting at den har vært kollidert, annet enn at den har fått ny lakk. . Der tar du sikkeleg feil gunnar, tenk på sparkel, sveiser, plater, strekk i karrosseriet osv. Såvidt jeg har hørt har flertallet av alle 10-15 år gamle biler vært kollisjonsskadet Kordan kan du vite det?? kor hørt?? Dette er ren spekulasjon, samme som å si at eg har hørt alle eller dei fleste røyker, dumt eksempel, men dette er ren spekulasjon, og personleg tviler eg på det.. så det er nok mange av dere som har en alt fra litt til mye retta bil uten å vite det. Jepp, sånn kan det gå når folk som ska kjøpe bil ikkje sjekker historiken på bilen, synd for dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Gidder egentlig ikke blande meg borti alt, men skjønner ikke helt problemet i den saken her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Ikke jeg heller.... Svein Ingve som det står i annonsen er sikkert Seini her inne som er eier av bilen, og slik jeg har forstått det også den personen som har fikset opp bilen... For de som gidder å lese før de brøler ut beskyldninger og korrupsjonsteorier står vel alt her... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sj&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 stygg bil, stygge felger... huff! Du kan jo ikke være riktig bevart mann Bilen er jo et mesterverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Må bare legge at det ser ut for meg som om det står Tyfoon Successor dekk på bilen. Er forøvrig noe av det verre man kan kjøpe. Eventuel kjøper bør ta med i prisen et dekkbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 stygg bil, stygge felger... huff! Vil tro du er meget ensom om den formeningen der!! Men men. For all del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå