Gå til innhold

Kjenner du til denne bilen?

Share

Anbefalte innlegg

Altså.. eier/selger er jo her inne, så hva er det egentlig dere vil oppnå med å ta opp samtalen? Er jo uansett stor sjanse for at han ser denne tråden.

Er alt gjort skikkelig betyr det jo lite og ingenting at den har vært kollidert, annet enn at den har fått ny lakk. Såvidt jeg har hørt har flertallet av alle 10-15 år gamle biler vært kollisjonsskadet, så det er nok mange av dere som har en alt fra litt til mye retta bil uten å vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt gjort skikkelig betyr det jo lite og ingenting at den har vært kollidert, annet enn at den har fått ny lakk. .

Der tar du sikkeleg feil gunnar, tenk på sparkel, sveiser, plater, strekk i karrosseriet osv.

Såvidt jeg har hørt har flertallet av alle 10-15 år gamle biler vært kollisjonsskadet

Kordan kan du vite det?? kor hørt??

Dette er ren spekulasjon, samme som å si at eg har hørt alle eller dei fleste røyker, dumt eksempel, men dette er ren spekulasjon, og personleg tviler eg på det..

så det er nok mange av dere som har en alt fra litt til mye retta bil uten å vite det.

Jepp, sånn kan det gå når folk som ska kjøpe bil ikkje sjekker historiken på bilen, synd for dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...