-Anders- Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 hmm...lurer på om jeg ikke skal gå for sånne lykter jeg... merke er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Heh.. Ja der spør du sannelig godt.. De skal ihvertfall være E-merket, og virker til å være i bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diabloto Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg kan trolig om kort tid skaffe Hella Celis Xenon lykter for ca 8000,- kankjse rimeligere. Undersøker saken nå. Legger ut en tråd hvis jeg starter med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Og dvs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diabloto Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Litt reklame siden folk i denne tråden var interessert i lykter. Hmmz, prisen blir trolig rundt 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Heh... jeg tror ikke du skjønner helt dette med salgstråder. Den er basert på -per- bruker, ikke generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diabloto Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Da beklager jeg naturligvis min deltakelse. Men siden dere begynte å diskutere dine nye lykter, i tilegg til at mitt produkt ikke stjeler noen kunde fra deg så trodde jeg ikke at min post kom til å oppskake noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 legg inn en ny salgstråd du, for det Du skal selge Hvis alle hadde lagt inn ting de skulle ha solgt i andres tråder ville det bare blitt rot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 *bump bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 mye måtte du gi for de xenon pærene crzz? ellers åssen pærer er det du selger med for 100spenn ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det er helt vanlige pærer som følger med (H1). De er ikke brukt, og jeg betalte 120,- for ett par på Mekonomen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 traalalala... Kanskje jeg må gå ned på pris..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 2600,- eks frakt? Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerh Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 2000kr. kan jeg gji den 23.juni, om du kan sende i oppkrav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hey hey Hmm... er noe under det jeg hadde forventet meg... så jeg får notere det bak øret det tilbudet fra deg. Jeg regner forøvrig med at det er -du- som da betaler portoen? Oppkrav er ikke akkurat billig. Dvs, hvis jeg betaler porto, så går jo lyktene for under 1825,-, og det er jeg ikke heeeelt interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå